找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw

[复制链接]
查看: 47059|回复: 62
发表于 2025-3-21 16:13:21 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion
副标题Inhaltsfelder, Forsc
编辑Martin K.W. Schweer
视频video
概述Der alltägliche Umgang im Unterricht.Verhalten und Kommunikation zwischen Schülerinnen und Schülern und Lehrkräften.Grundlegende und aktuelle Diskurse der Unterrichtsforschung.Includes supplementary m
丛书名称Schule und Gesellschaft
图书封面Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw
描述.Der Band stellt den aktuellen Forschungsstand zu den vielfältigen Facetten der Interaktion zwischen Lehrer*innen und Schüler*innen dar. Die behandelten Inhalte sind dabei gleichermaßen für die wissenschaftliche Arbeit und die pädagogische Praxis von Interesse (u.a. Gewalt, Ängstlichkeit, Vertrauen, Intelligenz und Hochbegabung, Gender und Diversity, Medien, Unterrichtsklima, Lern- und Leistungsförderung, Konflikte, inklusive Schul- und Unterrichtsentwicklung)..
出版日期Book 2017Latest edition
关键词Erziehungswissenschaft; Lehrerhandeln; Schule; Schulforschung; Schulleistung; Unterrichtsforschung; Unterr
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-15083-9
isbn_softcover978-3-658-15082-2
isbn_ebook978-3-658-15083-9Series ISSN 2512-143X Series E-ISSN 2512-1448
issn_series 2512-143X
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2017
The information of publication is updating

书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion影响因子(影响力)




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion影响因子(影响力)学科排名




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion网络公开度




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion网络公开度学科排名




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion被引频次




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion被引频次学科排名




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用学科排名




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion读者反馈




书目名称Lehrer-Schüler-Interaktion读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:11:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:50:44 | 显示全部楼层
Karin Siebertz-Reckzeh,Hubert Hofmannmphasize feedbacks and complementarities among a firm’s activities and knowledge bases (Kline and Rosenberg, 1986; Rothwell, 1994). Organizational choices, for instance, whether to organize knowledge-creation activities internally or outsource them, have a considerable impact on the strength of the
发表于 2025-3-22 06:12:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:32:28 | 显示全部楼层
Barbara Thies, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
发表于 2025-3-22 13:20:45 | 显示全部楼层
Hanns-Dietrich Dann,Ludwig Haag, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
发表于 2025-3-22 17:49:35 | 显示全部楼层
Martin K. W. Schweer,Barbara Thies,Robert P. Lachner, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
发表于 2025-3-22 23:30:18 | 显示全部楼层
Marcus Eckert,Bernhard Sieland, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
发表于 2025-3-23 03:36:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:24:21 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 00:29
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表