找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw

[复制链接]
楼主: Defect
发表于 2025-3-23 12:59:46 | 显示全部楼层
Uli Sann,Siegfried Preisernd world is a truly exceptional endeavor, an interesting topic as such, and a creative and exciting perspective.Achim Schmitt does not only have personal experience with restructuring, but he has for many years done very interesting research into the field of corporate restructuring and behavior in respect of978-3-8349-1623-5978-3-8349-9462-2
发表于 2025-3-23 14:43:53 | 显示全部楼层
Martina Piefkelong-term goals? This chapter addresses and attempts to provide answers to these questions. A famous, concrete example of a corporate restructuring approach from the British manufacturing industry serves as a starting point to launch the analysis with which to address such questions.
发表于 2025-3-23 21:50:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:35:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:59:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:10:24 | 显示全部楼层
Christian Brühwiler,Andreas Helmke,Friedrich-Wilhelm Schraderver be truly comprehensive, this joint effort by scholars from law, business management and economics disciplines that pursues an empirical approach makes a valuable contribution. Divided into three parts, the first offers an in-depth doctrinal and empirical analysis. The second part exclusively foc
发表于 2025-3-24 11:48:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:51:31 | 显示全部楼层
Psychologie der Lehrerpersönlichkeit Lehrkräften vorhersagen können (Bromme, Rheinberg, Minsel, Winteler & Weidenmann, 2006, S. 299). Die Befunde zeigten ein uneinheitliches Bild (vgl. Mayr, 2014; Lenske & Mayr, 2015). Es gab zunächst keine generalisierbaren Erkenntnisse, dass es „die“ erfolgreiche Lehrpersönlichkeit gibt.
发表于 2025-3-24 21:42:11 | 显示全部楼层
Emotion und Motivation in der Lehrer-Schüler-Interaktion Mitmachen, Mitdenken, Verstehen und Lernen zu begeistern sind, beschäftigt Lehrende seit Jahrtausenden – angefangen von den antiken Propheten und Philosophen über die drill-orientierten „Pauker“ des 19. Jahrhunderts bis hin zu den modernen Didaktikern.
发表于 2025-3-25 01:00:30 | 显示全部楼层
Schulische Interaktionen aus neuropsychologischer Perspektiveche Konzepte in die Praxis umsetzen zu müssen, die dem Alter der zu betreuenden Kinder angemessen sind. Die Angemessenheit ist zu einem großen Ausmaß abhängig von dem jeweiligen neuropsychologischen Entwicklungsstand der Kinder (Stern, 2004; Gyseler, 2006).
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 00:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表