找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning and Collaboration Technologies; 11th International C Panayiotis Zaphiris,Andri Ioannou Conference proceedings 2024 The Editor(s) (

[复制链接]
楼主: advocate
发表于 2025-3-23 12:14:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 13:59:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:20:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:59:27 | 显示全部楼层
Ana María Pinto-Llorente,Sonia Verdugo-Castro,Lucía García-Holgado,Francisco José García-PeñalvoTagungsbände dokumentieren die Ergebnisse der Tagung in ihrer fachlichen Breite und Diskussion, die im Sinne des Tagungsmottos *mit.sprache.teil.haben auch durch eine breite Beteiligung von Vertreter*innen des Faches in Wissenschaft, Forschung und Unterrichtspraxis aus unterschiedlichsten Ländern un
发表于 2025-3-24 02:27:10 | 显示全部楼层
María Luisa Sein-Echaluce,Ángel Fidalgo-Blanco,Francisco José García-Peñalvo,David Fonseca Escuderod Lehr-/Lernmaterialien hatten. Im 19. Jahrhundert war das die Schultafel, in den 50/60er Jahren des 20. Jahrhunderts waren es die Sprachlabore, von denen sich alle Innovationen im Bereich der Mündlichkeit versprachen, ein paar Jahre später wiederum Overheadprojektoren, die einen Umbruch in den Visu
发表于 2025-3-24 07:54:41 | 显示全部楼层
Digital Nudging in Online-Learning Environments: Enhancing Self-regulation and Decision Through Usabn of digital nudges in learning management systems (LMS) to strengthen these key competencies in online students. Based on design recommendations, we designed specific interventions and analyzed their impact on students’ decision-making quality. A usability study using the Thinking Aloud approach al
发表于 2025-3-24 12:45:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:52:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:19:07 | 显示全部楼层
Tools to Support the Design of Network-Structured Courses Assisted by AIhrough innovative teaching methodologies. The rise of Artificial Intelligence has enabled the development of advanced strategies and algorithms, catering to individual learning styles. However, implementing these innovative approaches requires teachers to learn during the design and structuring of c
发表于 2025-3-25 02:43:55 | 显示全部楼层
The Co-design Process of an Instructor Dashboard for Remote Labs in Higher Education ambitious project involving three European partners aimed at promoting online access to state-of-the-art laboratory simulations and their environments. As part of the initiative to facilitate remote lab access, researchers and instructors require insights into the students attending these labs. Thi
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-14 16:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表