找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning Analytics und Künstliche Intelligenz in Studium und Lehre; Erfahrungen und Schl Peter Salden,Jonas Leschke Book 2024 Der/die Herau

[复制链接]
楼主: STH
发表于 2025-3-28 17:13:47 | 显示全部楼层
KI-gestützte Learning Analytics: Geschenk oder Falle für die Hochschulbildung? Ein ethischer Exkurs Basiswerkzeuge der ethischen Reflexion und Entscheidungsfindung in ihren jeweiligen Anwendungskontexten bereitzustellen. In diesem Beitrag stellen wir sowohl die theoretischen Fundamente unseres Ansatzes als auch den Prozess und die Ergebnisse unserer Arbeit dar.
发表于 2025-3-28 20:24:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 23:53:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:12:02 | 显示全部楼层
ched by a wealth of images...This easy-to-consult publication addresses neuroradiologists who wish to gain an adequate expertise in post-treatment examinations reporting in order to be able to perform an effective differential diagnosis. .978-3-031-42553-0978-3-031-42551-6
发表于 2025-3-29 08:16:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 12:48:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:48:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:22:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 01:48:54 | 显示全部楼层
ssemble a fully functional SHG using readily available components. The software required to process the images is explained and step by step examples provided, with various digital instruments around the world highlighted based on input from many experienced amateurs who have shared their experience
发表于 2025-3-30 05:07:04 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-29 03:52
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表