找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Language Development in Diverse Settings; Interdisziplinäre Er Hanne Brandt,Marion Krause,Irina Usanova Book 2022 Der/die Herausgeber bzw.

[复制链接]
楼主: HBA1C
发表于 2025-3-26 22:31:11 | 显示全部楼层
,Die Messung der Schreibfähigkeit in MEZ: Messinvarianz verschiedener Schreibimpulse der „MEZ-Schrein. Hierzu wird der Grad der Messinvarianz des zugrunde liegenden Messmodells zwischen den Impulsen ermittelt. Im Ergebnis steht, dass das theoretische Konstrukt in allen Impulsversionen in strukturell vergleichbarer Weise und (mit Einschränkungen) auch auf derselben Skala gemessen wird. Allerdings s
发表于 2025-3-27 05:03:21 | 显示全部楼层
,Diagnostics of Reading Speed, Reading Comprehension, and Reading Accuracy Using the LGVT 5–12+, study. In the second part, we report on the concrete approach used to develop the construction of the Russian and Turkish versions of the test. Further, we report the first results of the comparability of methods and texts used across different languages. Preliminary analyses show that the tests us
发表于 2025-3-27 07:32:54 | 显示全部楼层
,Language Demands of the Labour Market: A Predictor of Students’ Investments into Multilingual Skillg questionnaire data and language test results from the third wave of the study “Multilingual development: A longitudinal perspective” (MEZ), we investigate (1) how mono- and multilingual secondary school students perceive the labour market value of multilingual skills with respect to the realizatio
发表于 2025-3-27 13:09:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:47:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:06:10 | 显示全部楼层
Marion Krause,Tetyana Dittmershschlagewerk dienen..Das Handbuch basiert auf der 3. Auflage des Buches  „Ernährungsstörungen bei Kulturpflanzen“ von Werner Bergmann (1993) sowie den Ergebnissen langjähriger Versuchs- und Untersuchungstätigke
发表于 2025-3-28 00:48:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:31:57 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-658-35650-7Bildungsforschung; Mehrsprachigkeitsforschung; Mehrsprachigkeitsentwicklung; Herkunftssprachen; Fremdspr
发表于 2025-3-28 10:10:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:12:16 | 显示全部楼层
Language Development in Diverse Settings978-3-658-35650-7Series ISSN 2512-0778 Series E-ISSN 2512-0786
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 01:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表