找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kooperative Marktforschung; Clodwig Kapferer,Wolfgang K. A. Disch Book 1965 Springer Fachmedien Wiesbaden 1965 Absatz.Marktforschung.Markt

[复制链接]
查看: 55575|回复: 45
发表于 2025-3-21 16:35:14 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Kooperative Marktforschung
编辑Clodwig Kapferer,Wolfgang K. A. Disch
视频video
丛书名称Absatzwirtschaft
图书封面Titlebook: Kooperative Marktforschung;  Clodwig Kapferer,Wolfgang K. A. Disch Book 1965 Springer Fachmedien Wiesbaden 1965 Absatz.Marktforschung.Markt
描述Preface ................................. " . .. . .. . . .. .. . ... ..... .... 8 Der Wunsch der Unternehmen nach Markttransparenz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 I. Markttransparenz durch Marktforschung ........................ 11 Ir. Katalog des Informationsbedarfs ................................ 12 a. Nachfrage .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 . . . . . . . . . . . . . b. Instrumente der Absatzpolitik ................................ 18 1. Produkt ................................................ 18 2. Absatzorganisation ........................................ 19 3. Absatzwege .............................................. 21 4. Absatzförderung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 . . . . . . . . . . . . 5. Absatzkosten ............................................ 24 6. Preise .................................................. 26 c. Konkurrenz. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 . . . . . . . . . . . . Die Rolle des Verbandes in der Marktforschung .......................... 28 Welchen Informationsbedarf können Verbände decken .................... 31 I. Wann sol
出版日期Book 1965
关键词Absatz; Marktforschung; Marktinformationen; Statistik; Werbung
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-663-02637-2
isbn_softcover978-3-663-00724-1
isbn_ebook978-3-663-02637-2
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 1965
The information of publication is updating

书目名称Kooperative Marktforschung影响因子(影响力)




书目名称Kooperative Marktforschung影响因子(影响力)学科排名




书目名称Kooperative Marktforschung网络公开度




书目名称Kooperative Marktforschung网络公开度学科排名




书目名称Kooperative Marktforschung被引频次




书目名称Kooperative Marktforschung被引频次学科排名




书目名称Kooperative Marktforschung年度引用




书目名称Kooperative Marktforschung年度引用学科排名




书目名称Kooperative Marktforschung读者反馈




书目名称Kooperative Marktforschung读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:50:05 | 显示全部楼层
Clodwig Kapferer,Wolfgang K. A. Dischy-Organization-Environment (TOE) theory. As organisations become more reliant on AIS to manage their financial data, it becomes essential to evaluate whether advanced AIS technologies contribute to greater DQ. This study seeks to investigate this relationship empirically by analysing data from 17,84
发表于 2025-3-22 03:40:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:36:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:12:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 15:47:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:05:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:25:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:25:59 | 显示全部楼层
Clodwig Kapferer,Wolfgang K. A. Dischby establishing brand image and generating market effect. Therefore, experts in management and marketing have studied it and found that the quality of service in the industry has a great impact on consumer satisfaction, consumer experience and brand loyalty. Based on the research and development of
发表于 2025-3-23 08:04:27 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 12:55
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表