找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus; Ein Leitfaden für Ku Thomas Heinze Textbook 2009Latest edition VS Verlag für Sozialwis

[复制链接]
楼主: 可入到
发表于 2025-3-25 06:33:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:08:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:29:52 | 显示全部楼层
Textbook 2009Latest editionKulturmanagements dar: Kultursponsoring, Museumsmarketing und Kulturtourismus. Textbegleitende Übungsaufgaben sichern das Textverständnis ab und bieten Anregungen zur weitergehenden Auseinandersetzung mit der Theorie und Praxis von Kulturmanagement...
发表于 2025-3-25 18:44:00 | 显示全部楼层
eispiele aus der Praxis des Kulturmanagements dar: Kultursponsoring, Museumsmarketing und Kulturtourismus. Textbegleitende Übungsaufgaben sichern das Textverständnis ab und bieten Anregungen zur weitergehenden Auseinandersetzung mit der Theorie und Praxis von Kulturmanagement...978-3-531-16635-3978-3-531-91836-5
发表于 2025-3-25 23:19:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:40:56 | 显示全部楼层
Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus978-3-531-91836-5
发表于 2025-3-26 05:33:12 | 显示全部楼层
Thomas Heinzeer 8considers approaches to maintaining or regaining forest and rangeland soil health in the face of these varied impacts. Mapping, monitoring, and data sharing are discussed in chapter 9 as ways to leverage sc978-3-030-45218-6978-3-030-45216-2
发表于 2025-3-26 11:04:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:17:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:02:17 | 显示全部楼层
Thomas Heinze—through policy makers, donors, NGOs, companies, etc.—and together shape the management of forests in specific sites. It is also shown that this global–local nexus can yield positive results for both forests and people. This chapter builds upon discursive institutionalism and practice theory.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 16:43
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表