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Titlebook: Kulinarischer Tourismus und Weintourismus; Culinary and Wine To Daniela Wagner,Michael Mair,Axel Dreyer Book 2017 Springer Fachmedien Wiesb

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楼主: 哄笑
发表于 2025-3-27 00:38:07 | 显示全部楼层
Entwicklungspotenziale des kulinarischen Tourismus: Angebote für die Generation Y/Culinary Tourism: d and drink is closely associated with older travellers with above average education and income levels. At the same time the ongoing analysis of what is called the Generation Y indicates a high potential for participation in culinary tourism: Consumers in this demographic cohort appear strategically
发表于 2025-3-27 03:05:19 | 显示全部楼层
Communicating New Definitions of , to a Millennial Audience through the Medium of ,Der Begriff , – Kroad concept of terroir can now be successfully communicated to a food audience and can assist with the exportation of a gastronomic identity beyond a region’s borders. This paper introduces the notion of Fourth Space, a concept that builds on the idea of Third Place as employed by sociologist Ray O
发表于 2025-3-27 09:09:15 | 显示全部楼层
Tourism, Place Branding and the Local-Turn in Food: The New Nordic Cuisine/Tourismus, Place Brandingwo destination branding ‘puzzles’. The first puzzle is that a destination brand should accentuate the authenticity and uniqueness of the locality. This allows relevant stakeholders—e.g. attraction managers, tourism promotion authorities, restaurants and tour operators—to frame their tourism services
发表于 2025-3-27 12:51:16 | 显示全部楼层
Managing Change in Traditional Environments—The Case of the Viennese , Wine Taverns/Veränderungsproz des letzten Jahrgangs und den Ort, wo Eigenbauweine verkauft und konsumiert werden (Robinson .). Die Zahl der Heurigen in Wien fiel zwischen den sechziger und achtziger Jahren von über 500 auf ca. 250, und im Jahr 2011 dann weiter auf 125 (Landwirtschaftskammer Wien .). Die Gründe für dieses Phänom
发表于 2025-3-27 13:54:58 | 显示全部楼层
Die kulinarische Attraktivität des Reiselandes Österreich: Selbstbild vs. Aussensicht/Austria’s Imagk kann somit helfen, eine einzigartige Positionierung aufzubauen und dadurch Wettbewerbsvorteile zu generieren. Ziel der vorliegenden Studie ist es daher, zu untersuchen, wie Österreich von den Österreichern selbst und – im Vergleich dazu – im bedeutendsten Herkunftsmarkt Deutschland als Kulinarikre
发表于 2025-3-27 20:39:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:45:10 | 显示全部楼层
Tourismus und Weinbau im Naturpark Südsteiermark in Österreich/Nature Park „Südsteiermark“, Austria:on the local landscape diversity, comprising viticulture, orchards, meadows, and forests. On top of this, the southernmost nature park of the province Styria, the Nature Park Southern Styria (est. 2002), contributes substantially to the scenic beauty in the Southern Styrian wine country. The concept
发表于 2025-3-28 02:39:26 | 显示全部楼层
Gastronomic Tourism And Territorial Development: The Case of Catalonia/Gastronomischer Tourismus undsmus einen höchst dynamischen und gleichzeitig kreativen Beitrag, welcher zudem stetig an Bedeutung gewinnt. Die Tourismusindustrie und/oder die jeweiligen Bestimmungsorte erkennen mittlerweile die enorme Bedeutung des Themas Ernährung, einerseits als Ausgangspunkt zur Diversifizierung einer tourist
发表于 2025-3-28 08:25:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:40:25 | 显示全部楼层
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