找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kulinarischer Tourismus und Weintourismus; Culinary and Wine To Daniela Wagner,Michael Mair,Axel Dreyer Book 2017 Springer Fachmedien Wiesb

[复制链接]
楼主: 哄笑
发表于 2025-3-28 17:14:33 | 显示全部楼层
Begriffsbestimmungen und Erscheinungsformen von Vinotheken – ein typologischer Ansatz zur Bildung rerts’ explanations exist but none are clearly defined. Not even literature offers a clear dividing concept and gives only scarce explanatory approaches. Main questions of the study are: What is a vinothek? Which characteristics describe a vinothek (wine shop)? Do various types of vinotheks (wine shop
发表于 2025-3-28 21:05:51 | 显示全部楼层
Erwartungen weinaffiner Leistungsträger an eine Weinerlebniskarte – untersucht am Great-Wine-Capitaling process starts to avoid wasting limited resources..This leads to the central research question „Is it possible to successfully implement a destination card with a focus on wine tourism offers in Rheinhessen with the resources available?“.In order to answer that key research question sufficiently
发表于 2025-3-29 02:37:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:48:49 | 显示全部楼层
Kulinarische Grundeinstellungen von Gästen der Wiener Gastronomie und deren Bedeutung für die Destint is eaten, but also on where it is eaten, whether it applies to individual catering outlets or entire tourist destinations. Whereas consumers appreciate having their broad range of demands fulfilled to a greater or lesser extent, restaurateurs and tourist destinations tend to pursue their own goals
发表于 2025-3-29 10:31:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 13:45:42 | 显示全部楼层
Entwicklungspotenziale des kulinarischen Tourismus: Angebote für die Generation Y/Culinary Tourism: linary tourism, providing opportunities for market development; while at the same time it became clear that touristic offers in the field have to be adapted according to the capabilities and preferences of the target group.
发表于 2025-3-29 18:15:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:44:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 02:13:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 06:23:17 | 显示全部楼层
Die kulinarische Attraktivität des Reiselandes Österreich: Selbstbild vs. Aussensicht/Austria’s Imagrik und das Angebot betreffend deutlich von der „Außensicht“ der Deutschen unterscheidet. Neben neuen Erkenntnissen für den akademischen Wissensstand konnte eine Reihe von Ableitungen für die touristische Praxis formuliert werden. In der abschließenden Zusammenfassung wird auf mögliche Ursachen der
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-11 17:27
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表