找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interreligous Pedagogy; Reflections and Appl Jung Eun Sophia Park,Emily S. Wu Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), un

[复制链接]
楼主: Myelopathy
发表于 2025-3-23 12:40:57 | 显示全部楼层
Elizabeth Stanhope Gordonhen Erscheinungen liegt der unmittelbare sinnliche Eindruck zugrunde. Sie besitzt nach dem heutigen Stande der physikalischen Forschung erhebliche Schwächen. Sie läßt oft wichtige innere Zusammenhänge außer acht. Nehmen wir zur Erläuterung ein Beispiel aus der Wärmelehre. Unsere Hand werde durch ein
发表于 2025-3-23 14:54:23 | 显示全部楼层
Bonnie Howeze bisherige Darstellung hat sich auf fortschreitende Bewegungen beschränkt. Formal haben wir die Körper als Massenpunkte ohne räumliche Ausdehnung behandelt. Experimentell haben wir die Drehbewegungen durch zwei Kunstgriffe ausgeschaltet: Bei Bewegung auf gerader Bahn ließen wir die beschleunigende
发表于 2025-3-23 21:25:37 | 显示全部楼层
Judith A. Berlinghen Erscheinungen liegt der unmittelbare sinnliche Eindruck zugrunde. Sie besitzt nach dem heutigen Stande der physikalischen Forschung erhebliche Schwächen. Sie läßt oft wichtige innere Zusammenhänge außer acht. Nehmen wir zur Erläuterung ein Beispiel aus der Wärmelehre. Unsere Hand werde durch ein
发表于 2025-3-23 23:38:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:46:22 | 显示全部楼层
Introduction,ur. Berling’s model empowers learners by providing a safe space to explore their own quest. Also, this chapter introduces each chapter’s contents, which deepens, critiques, applies as well as appreciates and appropriates Judith Berling’s pedagogy. Furthermore, the chapter explores how each intersect
发表于 2025-3-24 08:41:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:24:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:29:30 | 显示全部楼层
Crossing Boundaries with Narratives: Making Space with Oral History in Community Service-Learning,ning to and documenting the oral histories of community members not only involves students in knowledge production, but also enables them to build positive cross-cultural relationships in the process. Judith Berling’s signature “Open Space for Mutual Learning” approach, as well as her “Threads of Le
发表于 2025-3-24 21:25:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:08:30 | 显示全部楼层
Imprints of Hope from the Global Co-learning Classroom, model of teaching and learning. The first involves collaborative teaching in an interdisciplinary course of Scripture, collective memory, and the development of critical faith in the two major Asian American immigrant waves and highlights Berling’s engaged pedagogy. The second course explores the c
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 01:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表