找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interface between English Language Education Policies and Practice; Examples from Variou Eric Enongene Ekembe,Lauren Harvey,Eric Dwyer Book

[复制链接]
楼主: 遮阳伞
发表于 2025-3-28 14:46:07 | 显示全部楼层
Eric Enongene Ekembeen und anregende Kommentieren meiner Manuskripte. Des weiteren gilt mein Dank den Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern so­ wie der Leiterin beziehungsweise dem Leiter der beiden beforschten Unter­ nehmen, ohne deren Kooperations- und vor allem Kommunikationsbereit­ schaft die Arbeit nicht in dieser For
发表于 2025-3-28 18:47:55 | 显示全部楼层
uß immer damit rechnen, daß seine oder ihre Handlungsstrategien von den Handlungen anderer, die ebenfalls vom Prinzip der Nutzenmaximierung geleitet sind, durchkreuzt werden. Schon um seiner eigenen Rationalität willen ist ein „homo oeconomicus“ deshalb in gewisser Weise genötigt, sich nicht als blo
发表于 2025-3-29 02:35:35 | 显示全部楼层
Teaching at—Not to—the Middle in Japan: Examining How ELT Policies Aimed at Extremes Influence Mid-Ton at in-between universities. It uses teacher surveys to consider how mid-tier universities are influenced by external policies and how cognizant teachers are of such policies. An emerging issue is the gap between teachers’ ideas about how ELT should be conducted and what is expected of them by MEX
发表于 2025-3-29 05:40:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:04:26 | 显示全部楼层
Broken Promises? The Florida Consent Decree, Multilingual Learners in Mainstream Classes, and Assimied in a qualitative codebook. The researchers found that mainstream teachers present subject matter geared almost exclusively to native English speakers, suggesting that ESOL-credentialed colleagues are not implementing basic ESOL, despite policy . training, thereby leaving approximately 300,000 MLL
发表于 2025-3-29 14:35:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 17:49:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:41:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 01:02:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 06:11:59 | 显示全部楼层
d teacher trainers in other settings. This book will be of interest to policy makers, EMI researchers, ELT practitioners, teacher trainers and trainees, and the broader Applied Linguistics research community.978-3-031-14312-0978-3-031-14310-6
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 07:51
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表