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Titlebook: Intelligent Software Methodologies, Tools and Techniques; 14th International C Hamido Fujita,Guido Guizzi Conference proceedings 2015 Sprin

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发表于 2025-3-21 18:32:37 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Intelligent Software Methodologies, Tools and Techniques
副标题14th International C
编辑Hamido Fujita,Guido Guizzi
视频videohttp://file.papertrans.cn/470/469963/469963.mp4
概述Includes supplementary material:
丛书名称Communications in Computer and Information Science
图书封面Titlebook: Intelligent Software Methodologies, Tools and Techniques; 14th International C Hamido Fujita,Guido Guizzi Conference proceedings 2015 Sprin
描述.This book constitutes the best papers selection from the proceedings of the 14th International Conference on Intelligent Software Methodologies, Tools and Techniques, SoMeT 2015, held in Naples, Italy, in September 2015. .The 47 full papers presented together with one short paper were carefully reviewed and selected from 118 submissions. The papers are organized in topical sections on embedded and mobile software systems, theory and application; real-time systems; requirement engineering, high-assurance and testing system; social networks and big data; cloud computing and semantic web; artificial intelligence techniques and intelligent system design; software development and integration; security and software methodologies for reliable software design; new software techniques in image processing and computer graphics; software applications systems for medical health care..
出版日期Conference proceedings 2015
关键词Artificial intelligence; Cloud computing; Collaboration in software development; Computer graphics; Desi
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-22689-7
isbn_softcover978-3-319-22688-0
isbn_ebook978-3-319-22689-7Series ISSN 1865-0929 Series E-ISSN 1865-0937
issn_series 1865-0929
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2015
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发表于 2025-3-21 22:08:55 | 显示全部楼层
andbuch Dienstleistungsmanagement)..Standardlehrbuch zum DieUm die Kundenzufriedenheit und Kundenbindung zu sichern und zu erhöhen, rückt ein professionelles Dienstleistungsmarketing sowohl für traditionelle Dienstleister als auch für industrielle Anbieter mit Serviceleistungen weiter in den Vorderg
发表于 2025-3-22 01:26:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:11:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:44:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:57:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:45:41 | 显示全部楼层
rastié 1954) vielfältige Spuren. Diskussionen über „Service-Wüste“ und „Service-Oase“ zeigen schlagwortartig auf, dass viele Unternehmen einen Nachholbedarf im professionellen Dienstleistungsmarketing haben. Dies gilt nicht nur für jene Unternehmen, die in regulierten Märkten vom Wettbewerbsschutz p
发表于 2025-3-22 21:27:28 | 显示全部楼层
Maroua Gasmi,Olfa Mosbahi,Mohamed Khalgui,Luis Gomesrastié 1954) vielfältige Spuren. Diskussionen über „Service-Wüste“ und „Service-Oase“ zeigen schlagwortartig auf, dass viele Unternehmen einen Nachholbedarf im professionellen Dienstleistungsmarketing haben. Dies gilt nicht nur für jene Unternehmen, die in regulierten Märkten vom Wettbewerbsschutz p
发表于 2025-3-23 01:59:10 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-23 05:58:59 | 显示全部楼层
Farid Adaili,Olfa Mosbahi,Mohamed Khalgui,Samia Bouzefraneing sowohl für traditionelle Dienstleister als auch für industrielle Anbieter mit Serviceleistungen im Vordergrund...Heribert Meffert und Manfred Bruhn beschreiben umfassend, wie Herausforderungen und Probleme, die sich bei der Vermarktung von Dienstleistungen stellen, gelöst werden können. Schwerpu
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