找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning; Thanasis Daradoumis,Stavros N. Demetri

[复制链接]
楼主: cerebellum
发表于 2025-3-23 13:09:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:45:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 20:16:00 | 显示全部楼层
Validating Empirically a Rating Approach for Quantifying the Quality of Collaborationes towards analysis that range from deep-level qualitative analyses of small interaction-rich episodes of collaboration, to quantitative measures of suitably categorized events of interaction used as indicators of the success of collaboration in some of its facets. This article adopts an alternative
发表于 2025-3-24 00:08:44 | 显示全部楼层
Internet-Mediated Communities of Practice: Identifying a Typology of Critical Elements through interaction and collaboration on an ongoing basis. More and more people, groups and organizations are looking to develop Internet-mediated communities of practice in order to realize specific goals on informal learning and professional development. Harnessing the perceived values of communi
发表于 2025-3-24 04:01:53 | 显示全部楼层
Themistoklis Chronopoulos,Ioannis Hatzilygeroudisechselbare Kombination an Werten dar, die mit der Marke assoziiert werden. Beispielsweise wird bei BMW der Markenkern „Freude“ u. a. durch die Markenwerte „Dynamik“ und „Kultiviertheit“ gespeist.. Ohne sie ist die Marke wie ein „Schiff ohne Ruder“.. Sie ist die langfristige Basis, der strategische F
发表于 2025-3-24 09:40:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:52:42 | 显示全部楼层
gen.Mit vielen anschaulichen Beispielen aus der unternehmeriDieses Fachbuch bietet einen sehr praxisorientierten Überblick über die unterschiedlichen Werkzeuge der Strategieentwicklung und deren Anwendung. Die logische Abfolge der einzelnen Schritte der Strategieentwicklung und der Strategieüberprüf
发表于 2025-3-24 18:25:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:03:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:26:55 | 显示全部楼层
Apostolos Kostas,Alivisos Sofos“ lasse. Aus strategischer Sicht ist dies keineswegs ausreichend. Vielmehr können Umsatzerfolge zu einer gefährlichen Gelassenheit verleiten, wie im ersten Kapitel erwähnt. Ob dies die marktbeherrschenden Büromaschinenhersteller Olympia und Triumpf Adler oder die Fotobranche mit dem Weltmarktführer
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-18 15:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表