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Titlebook: Innovationen an der Schnittstelle zwischen technischer Dienstleistung und Kunden 2; Methoden und Strateg Thomas A. Herrmann,Uwe Kleinbeck,C

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楼主: trace-mineral
发表于 2025-3-25 06:10:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:12:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:31:16 | 显示全部楼层
Matthias Euteneuer,Arne Niederbacher,Thomas Kleutgennd heuristic real world algorithms.Includes a lot of exampleOptimization plainly dominates the design, planning, operation, and c- trol of engineering systems. This is a book on optimization that considers particular cases of optimization problems, those with a decomposable str- ture that can be adv
发表于 2025-3-25 17:08:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:00:12 | 显示全部楼层
Gerhard Bandow,Sebastian Wenzelntroduction, most of the results of this chapter appeared already in an unpublished paper by Recillas and the second author of this book. Our contribution consists in several improvements of the proofs. In particular we use more results on the representation theory of the corresponding groups..There
发表于 2025-3-26 01:09:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:24:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:20:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:47:10 | 显示全部楼层
Einleitung: Facetten einer innovationsförderlichen Unternehmenskultur an der Dienstleister- und Kundelten. So konstatiert Ahmed bereits 1998, „the most innovative companies of the future will be dominated by those who have managed to build […] appropriate cultures and climate” (S. 43). Es geht also für Unternehmen in erster Linie nicht darum, sich kurzfristig auf die Entwicklung einer innovativen
发表于 2025-3-26 20:24:51 | 显示全部楼层
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