用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Informal Education in Eighteenth-Century Ireland; M. Wade Mahon Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive

[复制链接]
楼主: hydroxyapatite
发表于 2025-3-26 23:22:55 | 显示全部楼层
M. Wade Mahonungsmodell des Homo oeconomicus problemabhängig um kognitive Aspekte zu erweitern. Diese Perspektive basiert damit auf der Annahme, dass menschliche Akteure kognitiv begrenzt sind. eigeninteressiert – d.h. auch potenziell opportunistisch – handeln („integratives Akteursmodell“ oder kurz „Akteursmode
发表于 2025-3-27 03:18:03 | 显示全部楼层
M. Wade Mahondlungstheoretischer Basis erklären. So gibt es zum einen eine Reihe von Fragestellungen, bei denen sich ausgehend von einer derartigen, streng ökonomisch-rationalen Erklärungsperspektive lediglich einer, wenn auch oft wesentlicher, von mehreren Aspekten beleuchten lässt. Ein Beispiel hierfür wäre de
发表于 2025-3-27 08:53:23 | 显示全部楼层
M. Wade Mahondlungstheoretischer Basis erklären. So gibt es zum einen eine Reihe von Fragestellungen, bei denen sich ausgehend von einer derartigen, streng ökonomisch-rationalen Erklärungsperspektive lediglich einer, wenn auch oft wesentlicher, von mehreren Aspekten beleuchten lässt. Ein Beispiel hierfür wäre de
发表于 2025-3-27 10:55:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:25:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:29:53 | 显示全部楼层
,Those Who Can’t Teach, Write Dictionaries: Approaches to Reform, 1755–1758,age itself, whereas Sheridan focused more broadly on systems of education. Both approaches to reform relied on . methods of imposing order on a society perceived to be disordered. And both approaches largely failed to achieve their highest objectives. Sheridan’s efforts to establish the Hibernian Ac
发表于 2025-3-27 22:59:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 05:07:29 | 显示全部楼层
,Exploiting Print Resources: Samuel Whyte’s English Grammar School, 1759–1811, the methods of others, his name often appeared in Dublin newspapers. To appreciate Whyte’s use of various aspects of print culture I look separately at how he relied on textbooks, newspapers, and other forms of print to promote the reputation of his school and to teach his students.
发表于 2025-3-28 10:15:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:14:09 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-16 10:38
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表