找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Informal Education in Eighteenth-Century Ireland; M. Wade Mahon Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive

[复制链接]
查看: 16466|回复: 42
发表于 2025-3-21 19:51:47 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland
编辑M. Wade Mahon
视频video
概述Focuses on schools in a colonial context within the emerging British Empire.Examines education reforms related to cultural and technological‘changes.Adds to recent scholarly interest in print culture,
丛书名称Global Histories of Education
图书封面Titlebook: Informal Education in Eighteenth-Century Ireland;  M. Wade Mahon Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive
描述.This book documents an informal system of education that emerged in Ireland between the late 1750s and the end of the century, a system that operated largely without funding or direction by church or state. In a society as divided as eighteenth-century Ireland, it is remarkable that such a system could succeed, paving the way for the more formal reforms of Irish education that followed in the nineteenth century. Based on detailed evidence from newspaper advertisements, directories, educational prospectuses, textbooks, and other print documents from the period as well as previously unexamined manuscript resources, the author describes this system and how it functioned, emphasizing the transnational dimensions of print culture, English literature, and education reform..
出版日期Book 2024
关键词Irish education; print culture; elocution; education reform; school curriculum
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-64799-4
isbn_softcover978-3-031-64801-4
isbn_ebook978-3-031-64799-4Series ISSN 2731-6408 Series E-ISSN 2731-6416
issn_series 2731-6408
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
The information of publication is updating

书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland影响因子(影响力)




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland影响因子(影响力)学科排名




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland网络公开度




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland网络公开度学科排名




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland被引频次




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland被引频次学科排名




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland年度引用




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland年度引用学科排名




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland读者反馈




书目名称Informal Education in Eighteenth-Century Ireland读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:59:40 | 显示全部楼层
steuern abgeleitet (Agthe, 1969). Keine der Übersetzungen dieser Wortursprünge kennzeichnet die Aufgabe oder Person wirklich treffend. Unseren Ausführungen wollen wir deshalb als "freie übersetzung" eine Charakterisierung der Controlling-Funktion von Hoffmann (1970, S. 85) voran­ stellen: "Man kann
发表于 2025-3-22 02:04:15 | 显示全部楼层
M. Wade Mahon, lenken, steuern abgeleitet (Agthe, 1969). Keine der Übersetzungen dieser Wortursprünge kennzeichnet die Aufgabe oder Person wirklich treffend. Unseren Ausführungen wollen wir deshalb als "freie übersetzung" eine Charakterisierung der Controlling-Funktion von Hoffmann (1970, S. 85) voran­ stellen: "Man kann 978-3-409-30151-0978-3-322-84040-0
发表于 2025-3-22 05:12:49 | 显示全部楼层
M. Wade Mahon, lenken, steuern abgeleitet (Agthe, 1969). Keine der Übersetzungen dieser Wortursprünge kennzeichnet die Aufgabe oder Person wirklich treffend. Unseren Ausführungen wollen wir deshalb als "freie übersetzung" eine Charakterisierung der Controlling-Funktion von Hoffmann (1970, S. 85) voran­ stellen: "Man kann 978-3-409-30151-0978-3-322-84040-0
发表于 2025-3-22 12:24:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:56:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:49:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:59:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:02:43 | 显示全部楼层
M. Wade Mahonan der Planung beteiligten Akteure zu suchen. Zum anderen liegen inzwischen zahlreiche empirische Evidenzen für so genannte „Verhaltensanomalien“ in Bezug auf das neoklassische Handlungsmodell vor. Bekannt in diesem Zusammenhang sind die Arbeiten von Kahnem und Tversky, die prägend für die so genann
发表于 2025-3-23 06:51:29 | 显示全部楼层
M. Wade MahonFocuses on schools in a colonial context within the emerging British Empire.Examines education reforms related to cultural and technological‘changes.Adds to recent scholarly interest in print culture,
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 20:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表