找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Hybrid Learning; Third International Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang Conference proceedings 2010 Springer-Verlag Berlin Hei

[复制链接]
查看: 21879|回复: 67
发表于 2025-3-21 18:53:24 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Hybrid Learning
副标题Third International
编辑Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang
视频video
丛书名称Lecture Notes in Computer Science
图书封面Titlebook: Hybrid Learning; Third International  Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang Conference proceedings 2010 Springer-Verlag Berlin Hei
描述The Third International Conference on Hybrid Learning (ICHL 2010) was organized by the School of Continuing and Professional Studies of The Chinese University of Hong Kong, Beijing Normal University, Goethe-Institut China, Caritas Francis Hsu College, and Caritas Bianchi College of Careers. ICHL 2010 provided a platform for knowledge exchange on hybrid learning among educators, researchers and computer scientists, who share a common goal to enhance the quality of learning and teaching in this fast-changing knowledge world, with the support of technology innovation. Hybrid learning has been an ongoing trend for a number of years. It is not merely a simple combination of face-to-face and technology-mediated instruction, but also encompasses different learning strategies for teaching and learning. It places emphasis on outcome-based teaching and learning, and provides a diversified learning envir- ment. Hybrid learning is probably the most efficient learning mode in the present age of globalization, when learning has to be borderless and dynamic in order to address the diverse learning needs of students. Students are given more opportunities to - velop into active independent learners
出版日期Conference proceedings 2010
关键词Blended Learning; Chat; Collaborative Learning; Facebook; Multimedia; Social Networking; Web; Wiki; e-learni
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2
isbn_softcover978-3-642-14656-5
isbn_ebook978-3-642-14657-2Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
issn_series 0302-9743
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2010
The information of publication is updating

书目名称Hybrid Learning影响因子(影响力)




书目名称Hybrid Learning影响因子(影响力)学科排名




书目名称Hybrid Learning网络公开度




书目名称Hybrid Learning网络公开度学科排名




书目名称Hybrid Learning被引频次




书目名称Hybrid Learning被引频次学科排名




书目名称Hybrid Learning年度引用




书目名称Hybrid Learning年度引用学科排名




书目名称Hybrid Learning读者反馈




书目名称Hybrid Learning读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:29:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:54:59 | 显示全部楼层
Rebecca Launernd then suggests two meta-narratives that shape their meanings—a worldly and an other-worldly narrative. The worldly narrative treats education mostly in terms of ‘schooling’. Within this narrative mindfulness is understood as a tool that supports schooling through reducing stress and enhancing conc
发表于 2025-3-22 05:52:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:01:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:28:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:26:51 | 显示全部楼层
Harrison Hao Yang,Pinde Chen Ohne Zielbindung ist Steuerung nicht möglich. Allerdings gibt es zwei wesentliche Differenzierungen: Zielbindung kann rein funktional auf Verbesserung der Wirksamkeit bezogen sein, z.B. die quantitative Steigerung der Übertrittsquoten in höherwertige Bildungsgänge. Sie kann aber auch metafunktional
发表于 2025-3-23 00:03:08 | 显示全部楼层
Andreas Henrich,Stefanie Sieberhen, indem sie theoretisch aufgrund des Prinzips der Offenheit erlaubt, Bildschirmspiele in die Schule hereinzuholen. Die Türen stehen also auf. Es fehlt jedoch die Hand, die hereinwinkt. Die Lehrer fühlen sich unsicher und inkompetent in Bezug auf die Bildschirmspielwelt der Kinder und Jugendlichen
发表于 2025-3-23 03:16:00 | 显示全部楼层
Ya-jun Panghen, indem sie theoretisch aufgrund des Prinzips der Offenheit erlaubt, Bildschirmspiele in die Schule hereinzuholen. Die Türen stehen also auf. Es fehlt jedoch die Hand, die hereinwinkt. Die Lehrer fühlen sich unsicher und inkompetent in Bezug auf die Bildschirmspielwelt der Kinder und Jugendlichen
发表于 2025-3-23 06:16:31 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 05:37
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表