找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Human Rights in Higher Education; Institutional, Class Lindsey N. Kingston Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2018 h

[复制链接]
楼主: Herbaceous
发表于 2025-3-23 09:59:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:21:06 | 显示全部楼层
Community-Based Social Justice Work: The WILLOW Projectr batterers and not by themselves. The issues of domestic violence and wrongful conviction inherent in the WILLOW Project’s work resonate with students and offer them opportunities to hone vital skills for engaging in social justice and human rights protection.
发表于 2025-3-23 21:52:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:05:35 | 显示全部楼层
2946-2711 educational paradigm and explores the value of taking the clThis book focuses on human rights education (HRE) in higher education, with an emphasis on supporting undergraduate education for social justice and global citizenship at the institutional, classroom, and community levels. Drawing from the
发表于 2025-3-24 05:26:41 | 显示全部楼层
Book 2018lly, scholar-advocates detail how HRE can be expanded to include the broader community—including teaching critical criminology to aspiring police officers, facilitating community dialogue through academic conferences, and engaging in social justice work related to access to justice, domestic violenc
发表于 2025-3-24 08:31:26 | 显示全部楼层
Lindsey N. Kingstonesem Gesichtspunkt, erhält die Achse ‚Konkretion versus Abstraktion’ eine systematisierende Funktion zwischen den beiden anderen Achsen. Die inhaltlichen Ausprägungen lassen sich den Polen der Achse ‚Konkret versus Abstrakt’ zuordnen und damit in eine Anordnung bringen, die einander ausschließende A
发表于 2025-3-24 12:42:42 | 显示全部楼层
Kate Parsonsebote, das Berufsbild zu fassen und zu beschreiben und zwar in rekonstruktiv-empirischer wie in konzeptionell-programmatischer Herangehensweise. . Als Ausgangspunkte solcher Überlegungen lassen sich mehrere Motive identifizieren: Zum einen nähern sich AutorInnen dem Berufsbild mit dem Anliegen, eine
发表于 2025-3-24 16:25:22 | 显示全部楼层
Danielle MacCartneydung in den Dienst und unter die Logik anderer Systeme zu stellen. Bereits in den Wurzeln der Erwachsenenbildung zeichnet sich diese Figur ab. Die Erwachsenenbildung der Weimarer Republik ist getragen von einem Berufungs- und Missionsgedanken und versteht sich eher als ‚Bewegung’ denn als eine zu et
发表于 2025-3-24 20:52:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:39:23 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-10 21:59
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表