找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Human Development and the University in Sub-Saharan Africa; Insights from Tanzan Bertha Kibona Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and

[复制链接]
查看: 37201|回复: 37
发表于 2025-3-21 18:53:49 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa
副标题Insights from Tanzan
编辑Bertha Kibona
视频video
概述Offers an alternative theoretical approach to analysing the role of higher education, drawing from the Tanzanian context.Indicates how the capability approach can be applied to redefining the role of
图书封面Titlebook: Human Development and the University in Sub-Saharan Africa; Insights from Tanzan Bertha Kibona Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and
描述.This book utilises a human development and capability approach to examine the role of higher education in the context of Tanzania. The author considers decolonisation debates as they relate to African concerns in order to make a case for systems design and implementation implications for decolonising higher education institutions. The book will be of interest to students, scholars and policymakers in the field of higher education..
出版日期Book 2023
关键词public good; economic development; capability approach; decolonisation; Julius Nyerere
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-38366-3
isbn_softcover978-3-031-38368-7
isbn_ebook978-3-031-38366-3
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive licence to Springer Nature Switzerl
The information of publication is updating

书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa影响因子(影响力)




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa影响因子(影响力)学科排名




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa网络公开度




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa网络公开度学科排名




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa被引频次




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa被引频次学科排名




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa年度引用




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa年度引用学科排名




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa读者反馈




书目名称Human Development and the University in Sub-Saharan Africa读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

1票 100.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:15:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:06:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:04:26 | 显示全部楼层
Bertha Kibonaen der Umweltbildung in Berufs- oder Hochschule oder den Umweltzentren usw. nicht bekannt. Es gibt allerdings Theorien in der Didaktik und zu Lernprozessen. Diese sind meines Wissens aber für empirische Untersuchungen zur Erklärung von didaktischen und Lernprozessen zur Umweltbildung in schulischen
发表于 2025-3-22 10:38:39 | 显示全部楼层
Bertha Kibona als Verfahren zur Kompetenzmessung, der NOSGER als Fremdbeurteilungsskala. Zur Quantifizierung der Gedächtnisleistung wurde eine Wortliste (WL) und der Gedächtnisteil aus dem KTSA vorgegeben. Einbußen im Bereich des Gedächtnisses lassen sich mittels Selbstbeurteilung (KTSA) und Kompetenzmessung (DA
发表于 2025-3-22 15:03:53 | 显示全部楼层
Bertha Kibonaäre, daß Ursachen- und Bedingungsfaktoren der Schizophrenie auch Negativsymptome induzieren können, die nicht mit einer gegenwärtigen oder früheren Positivsymptomatik assoziiert sind. Die Prüfung dieser Hypothese ist vor allem durch zwei Schwierigkeiten erschwert: erstens durch die unzureichende Ken
发表于 2025-3-22 19:44:40 | 显示全部楼层
Bertha Kibonasch die Verbesserung der psychophysischen Verfassung des Patienten in seinem Lebenszusammenhang ist, wurde dies bisher primär im direkten therapeutischen Kontakt thematisiert. Neu in der Medizin ist nicht die Einführung des Begriffes Lebensqualität als Bezeichnung für die ärztliche Aufgabe, sondern
发表于 2025-3-22 23:33:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:50:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:48:03 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 19:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表