找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Human Development and the University in Sub-Saharan Africa; Insights from Tanzan Bertha Kibona Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and

[复制链接]
楼主: Eisenhower
发表于 2025-3-23 10:10:29 | 显示全部楼层
Bertha Kibonar 1989 mit dem DAFS (Direct Assessment of Functional Status) ein neues Verfahren zur direkten Messung alltagsrelevanter Fähigkeiten in standardisierten Aufgabensituationen. Ziel der Studie war es, verschiedene Arten von Kompetenzbestimmungen, nämlich Kompetenzmessung, Kompetenzbeurteilung mittels Se
发表于 2025-3-23 14:27:16 | 显示全部楼层
Bertha Kibonaaren empirischen Befunde stützen diese Priorität der Positivsymptomatik vor der Negativsymptomatik nicht bzw. nicht in jeder Hinsicht. So tritt die Negativsymptomatik der Schizophrenie im Mittel im Krankheitsverlauf zwei bis vier Jahre früher auf als die Positivsymptomatik; die Negativsymptomatik ze
发表于 2025-3-23 21:11:21 | 显示全部楼层
Bertha Kibonaiff etabliert, der sowohl Skepsis als auch Zustimmung auslöst (Bullinger und Pöppel, 1988). Wenig andere Begriffe werden derzeit so kontrovers dis kutiert; und dies zurecht. Lebensqualität, so scheint es zunächst, ist eher programmatisch als realistisch, eher normativ als deskriptiv und insgesamt me
发表于 2025-3-23 22:37:54 | 显示全部楼层
Higher Education and Development in Sub-Saharan Africa: A General Overview,teasing out the contribution of higher education to development (economic, social, political, and human development). This chapter sets out the arguments and claims that form the basis of the book and inform the contribution of each subsequent chapter. The introductory chapter highlights the discuss
发表于 2025-3-24 03:47:10 | 显示全部楼层
Contextualising the Role of Higher Education in Tanzania,ntry by reviewing the policy documentation, achievement, and challenges of the development and education sector. The chapter sets out the current developmental position of the country and the evolving role of higher education from the 1960s when various policies were initiated. It also indicates the
发表于 2025-3-24 07:26:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:59:59 | 显示全部楼层
,Towards the Human Development and Public Good University: Students’ Perspectives, and the broader society. The presentation of findings in this chapter signifies student perspectives by drawing substantially on their voices. The chapter discusses explicitly the aspirations of students to join the university, their experience at the university (teaching and learning), including t
发表于 2025-3-24 18:32:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:44:49 | 显示全部楼层
Towards a Human Development and Public Good University in Tanzania,university informed by human development and the capability approach. Enhancing human development implies a public good university that is dedicated to developing students’ skills for economic opportunities, social justice, committed to producing citizens who are not only focused on the well-being o
发表于 2025-3-24 23:49:17 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-031-38366-3public good; economic development; capability approach; decolonisation; Julius Nyerere
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 11:48
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表