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Titlebook: How to Brand Nations, Cities and Destinations; A Planning Book for Teemu Moilanen,Seppo Rainisto Book 2009 Palgrave Macmillan, a division

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楼主: 两边在扩散
发表于 2025-3-23 12:24:04 | 显示全部楼层
City and Destination Branding,Cities and tourism destinations are partially overlapping concepts, as a city may be considered to be a tourism destination. However, place marketing related to cities often has far more audiences and strategic objectives than those related to tourism industry.
发表于 2025-3-23 16:10:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:11:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:08:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:01:02 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1057/9780230584594brand; branding; Destination; marketing
发表于 2025-3-24 07:07:22 | 显示全部楼层
ty to the level of an attractive brand. Building a country brand is an investment, with strong positive returns. This book will guide you along the path to building a successful brand.978-1-349-30636-7978-0-230-58459-4
发表于 2025-3-24 14:33:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:05:11 | 显示全部楼层
chied zu einer Baufinanzierung liegt darin, daß der Privatkunde nicht mit „Stolz geschwellter Brust“ zu seinem Kreditinstitut kommt, sondern eher zögernd, vorsichtig, zurückhaltend und ängstlich in der Regel seine Wünsche äußert. Aber nur dann, wenn er sie äußert. Untersuchungen zeigen, daß beispiel
发表于 2025-3-24 20:26:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:18:13 | 显示全部楼层
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