找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbuch Wissenschaftsmarketing; Konzepte, Instrument Wolfgang Merten,Thorsten Knoll Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil

[复制链接]
楼主: CULT
发表于 2025-3-28 18:40:32 | 显示全部楼层
Nele Schneidereit corporations (MNCs) from developed economies enter emerging economies, and local firms compete within or outside their domestic markets.. Research on emerging economies has increasingly gained attention of researchers because the unique political, economic and institutional factors in these economi
发表于 2025-3-28 20:12:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 23:52:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 07:10:01 | 显示全部楼层
Guido Speiserof contextual factors that can influence implementation processes. Finally, we present eight areas that will be critical to advancing the science and practice of implementation, and ultimately, the well-being of children and families.
发表于 2025-3-29 09:14:28 | 显示全部楼层
Ulrike Kochx, 1960; Schwartz & Dennerll, 1970; Tarter, 1972). Psychological and social explanations have received much less scientific attention, though recently more research has been conducted to explore the possible contributions of these factors (e.g., Whitman & Hermann, 1986; Hermann, Whitman & Dell, 1989).
发表于 2025-3-29 13:05:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:30:21 | 显示全部楼层
Events in der Wissenschaft,ehend damit gilt es durch die Universitäten und wissenschaftlichen Einrichtungen neue Aufgaben zu bewältigen und weitläufig Zielgruppen zu befriedigen, um den notwendigen Aufbruch der Wissenschaft aus dem Elfenbeinturm nicht in einer undifferenzierten Eventflut münden zu lassen.
发表于 2025-3-29 20:57:58 | 显示全部楼层
ngen in der praktischen Umsetzung.Das WissenschaftsmarketingDie aus einer Vielzahl von Hochschulen und wissenschaftlichen Instituten in diesem Werk vereinten Autoren geben – erstmals in dieser Art – konkrete Hinweise und weiterführende Gedanken für ein gelungenes Marketing für Universitäten, Fachhoc
发表于 2025-3-30 00:58:41 | 显示全部楼层
Claudia Heilmannde-Range Assessment of Memory and Learning (WRAML); and one is recently revised, the Wechsler Intelligence Scale for Children-Third Edition (WISC-III). A model of working memory (Aaron and Joshi, 1992; Baddeley, 1992) provides a framework for this survey.
发表于 2025-3-30 05:08:39 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 17:58
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表