找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education; Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec

[复制链接]
查看: 25381|回复: 57
发表于 2025-3-21 19:42:54 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education
编辑Rosemary Papa
视频video
概述Includes work from Turkey, Israel, England and the USA.Focuses on secular democracy and social justice -isms.Explores social justice elements across the global human continuum in the field of educatio
图书封面Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education;  Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec
描述.The .Handbook on Promoting Social Justice in Education. explores social justice elements across the global human continuum in the field of education and offers the skills and ways of thinking to achieve a more equitable, caring and fair world. Education is not the sole or even the primary answer to social justice as this would assume educators have control over the complexity of one’s nation/states and multi or transnational organizations, and especially the diversity by context of family life. What education does offer are the skills and .ways of thinking. to achieve a more equitable, caring, and fair world in pursuit of achieving the ends of social justice. The handbook will look at three major themes—Political Inequality, Educational Economic Inequality, and Cultural Inequality..Editorial Board.Khalid Arar.Kadir Beycioglu.Fenwick English.Aletha M. Harven.John M. Heffron.David John Matheson.Marta Sánchez.
出版日期Reference work 2020
关键词social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2
isbn_ebook978-3-030-14625-2
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2020
The information of publication is updating

书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education影响因子(影响力)




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education网络公开度




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education网络公开度学科排名




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education被引频次




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education被引频次学科排名




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用学科排名




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education读者反馈




书目名称Handbook on Promoting Social Justice in Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:18:08 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/h/image/422526.jpg
发表于 2025-3-22 03:17:52 | 显示全部楼层
Saneeya Qureshi,Ratika Malkani,Richard Rose sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
发表于 2025-3-22 08:05:33 | 显示全部楼层
Terry Lamb,Aniko Hatoss,Shirley O’Neill sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
发表于 2025-3-22 09:56:49 | 显示全部楼层
Duquesne Collective Action Network sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
发表于 2025-3-22 15:39:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:42:49 | 显示全部楼层
Social Justice Leadership and Navigating Systems of Inequity in Educational Spacesresistance and hostility. The field of education is rife with its own systems of inequities that need to be disrupted (Spring, .). In this chapter, we elicit reflections from three social justice leaders as they think back on their journeys navigating policies and politics to create socially just educational spaces.
发表于 2025-3-22 21:52:58 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
发表于 2025-3-23 05:27:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:18:25 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-14 02:41
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表