用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbook of Mobile Teaching and Learning; Yu (Aimee) Zhang Reference work 20151st edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2015 Future te

[复制链接]
楼主: Lensometer
发表于 2025-3-23 10:13:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:08:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:14:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:36:04 | 显示全部楼层
Use of Short Message Service for Learning and Student Support in the Pacific Regionmation, and library book due dates, and students could also attempt quizzes in their courses via SMS. These SMS services are mostly provided as support services to overcome the challenges faced by the learners in the Pacific community.
发表于 2025-3-24 05:47:42 | 显示全部楼层
Transformation of Traditional Face-to-Face Teaching to Mobile Teaching and Learning: Pedagogical Perhed doctoral dissertation, University of Wollongong, Wollongong, 1994; The role of a facilitator in a professional learning system: the frameworks project. In: Hoban G (ed) Teacher learning for educational change: a systems thinking approach. Open University Press, Buckingham, pp 94–114, 2002) integ
发表于 2025-3-24 09:09:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:24:34 | 显示全部楼层
Yu (Aimee) Zhangungen, Abhängigkeiten und Interessen ist geprägt von einer enormen Heterogenität. Die Diversität der Modelle und Anlässe spiegelt unsere ausdifferenzierte, arbeitsteilige, moderne Industriegesellschaft wider. Reguliert wird das Zusammenwirken von öffentlichen und privaten Akteuren durch ein ebenso k
发表于 2025-3-24 16:25:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:34:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:46:14 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-17 13:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表