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Titlebook: Finanzdienstleister im Electronic Commerce; Erfolgsfaktoren und Peter-Oliver Wagner Textbook 1999 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th.

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发表于 2025-3-26 23:42:29 | 显示全部楼层
8楼
发表于 2025-3-27 03:39:38 | 显示全部楼层
9楼
发表于 2025-3-27 07:49:14 | 显示全部楼层
Personale Eindrucksbildung und interpersonale Attraktion (Impression-Management),ichen Eindrucksbildung, der interpersonalen Attraktion und der Selbstpräsentation in Verbindung mit Impression-Management eine wichtige Rolle. Alle hierbei bedeutsamen Prozesse werden anhand authentischer Fallbeispiele aus der internationalen Geschäftspraxis eingehend behandelt.
发表于 2025-3-27 11:38:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 14:23:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 17:58:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 22:07:30 | 显示全部楼层
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2019as public health, education and employment. It offers scholars as well as practitioners from public administrations, consultancy firms and nongovernmental organizations insights into counterfactual impact evaluation methods and the potential of data-based policy and program evaluation. .
发表于 2025-3-28 05:53:34 | 显示全部楼层
Dagmar K. Willkomm,Patrick Pfeffer,Klaus Reuter,Gerhard Klebe,Roland K. Hartmann
发表于 2025-3-28 06:53:30 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1057/9781137264695n introduced as operational, but they still lack acceptance on a large scale. The developments are in the early stages; we are still looking for the right applications. To gain an insight into the usage and the possibilities, it is appropriate to look at the developments to-date.
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