找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B

[复制链接]
楼主: decoction
发表于 2025-3-26 20:58:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 02:57:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 07:14:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 12:34:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 16:05:54 | 显示全部楼层
It takes a village: het betrekken van ouders bij EuREKAenkomsten met ouders georganiseerd kunnen worden, maar laten bovendien ook voldoende ruimte voor de eigen inbreng van de EuREKA-trainer. Belangrijk om te vermelden is dat deze richtlijnen gebruikt kunnen worden om parallel met ouders te werken bij zowel de EuREKA-training als de EuREKA-ELP-variant.
发表于 2025-3-27 19:14:44 | 显示全部楼层
en effectieve emotieregulatietraining voor kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar. Het is een leidraad voor het begrijpen, versterken en trainen van emotieregulatie...Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk .beschrijft de meest recente inzichten met betrekking tot emoti
发表于 2025-3-28 00:01:54 | 显示全部楼层
Emotieregulatie bij kinderen: ontwikkeling en definitiesmoties worden ervaren en uitgedrukt. Wanneer we spreken over emotieregulatie kan dit zowel gaan om het zorgen voor een goed gevoel als het ‘controleren’ van een slecht gevoel. Kinderen kunnen verschillende strategieën aanwenden om hun emoties te reguleren, en het leren van deze emotieregulatiestrate
发表于 2025-3-28 04:28:09 | 显示全部楼层
Het meten van emotieregulatie bij kinderen en jongereniagnostische aard van het concept emotieregulatie, wordt in dit hoofdstuk dieper ingegaan op het meten van emotieregulatie aan de hand van de verschillende niveaus zoals gedefinieerd door de Research Domain Criteria (RDoC), een theoretisch raamwerk dat de onderliggende transdiagnostische mechanismen
发表于 2025-3-28 07:47:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 13:46:04 | 显示全部楼层
Emotieregulatie: bidirectionele rol van de zorgfigurenngeren. Aan de hand van het tripartite model belichten we hoe de interactie met zorgfiguren actief bijdraagt aan de emotieregulatie van kinderen, en hoe dit van invloed kan zijn op hun welbevinden en potentiële psychische problemen. We onderstrepen het belang van het bewust maken van zorgfiguren van
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 19:35
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表