找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B

[复制链接]
查看: 25878|回复: 44
发表于 2025-3-21 16:15:44 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk
副标题Leidraad voor het be
编辑Caroline Braet,Matthias Berking
视频video
概述Effectieve training voor emotieregulatie.Toepasbaar bij kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar.Met apart werkboek
图书封面Titlebook: Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk; Leidraad voor het be Caroline Braet,Matthias Berking Book 2025Latest edition B
描述.Dit boek biedt een effectieve emotieregulatietraining voor kinderen en adolescenten tussen de 10 en 16 jaar. Het is een leidraad voor het begrijpen, versterken en trainen van emotieregulatie...Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk .beschrijft de meest recente inzichten met betrekking tot emotieregulatie. Het laat zien waarom kinderen en adolescenten moeite kunnen hebben om emoties te reguleren en hoe zich dit kan uiten.  Sommige kinderen reageren agressief, anderen gaan erover piekeren, terwijl weer andere kinderen ze proberen te vermijden door overmatig te eten of te gamen. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van voorbeelden uit diverse klinische groepen (jongeren met angst, depressie, burn-out, eetstoornissen, obesitas, verslaving of gedragsproblemen)...In het praktische deel van het boek wordt de toepassing van de evidence-based emotieregulatietraining .EuREKA. beschreven. De training bestaat uit 12 sessies waarbij technieken om de eigen emoties beter te reguleren in een vaste volgorde aan kinderen en adolescenten worden aangeleerd. De sessies zijn uitgewerkt in het bijbehorende .Werkboek emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk. .Ook be
出版日期Book 2025Latest edition
关键词emotieregulatie; emotieregulatie training; emotieregulerende instructies; transdiagnostische factor; emo
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-3041-6
isbn_softcover978-90-368-3040-9
isbn_ebook978-90-368-3041-6
copyrightBSL Media & Learning is een handelsnaam en merk van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Natu
The information of publication is updating

书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影响因子(影响力)




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk影响因子(影响力)学科排名




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk网络公开度




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk网络公开度学科排名




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引频次




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk被引频次学科排名




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk年度引用学科排名




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk读者反馈




书目名称Emotieregulatie bij kinderen en adolescenten in de praktijk读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:32:07 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1974-8iagnostische aard van het concept emotieregulatie, wordt in dit hoofdstuk dieper ingegaan op het meten van emotieregulatie aan de hand van de verschillende niveaus zoals gedefinieerd door de Research Domain Criteria (RDoC), een theoretisch raamwerk dat de onderliggende transdiagnostische mechanismen
发表于 2025-3-22 01:24:10 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-031-55163-5 en jongeren. Uit onderzoek bij zowel kinderen en jongeren als volwassenen blijkt dat emotiedisregulatie (bijv. beperkt emotioneel bewustzijn, een overmatig gebruik van maladaptieve emotieregulatiestrategieën, een tekort in het gebruik van adaptieve emotieregulatiestrategieën) verband houdt met de o
发表于 2025-3-22 05:59:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:01:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:11:18 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-031-54215-2geren met psychische klachten. De training is gebaseerd op de goed geëvalueerde Affect Regulation Training (ART) voor volwassenen, ontwikkeld door Berking en Whitley (2014). De ART bestaat uit zes competenties die sequentieel worden aangeleerd. Uniek in deze training is dat eerst emotionele basiscom
发表于 2025-3-22 18:34:03 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-55013-3n en stimuleren van zes verschillende emotieregulatievaardigheden. Het hoofdstuk start met een uiteenzetting van de relevantste inzichten en recentste studies uit het onderzoeksdomein, die als rationale hebben gediend voor de ontwikkeling van het programma. Daarna wordt uitgebreid ingegaan op de rol
发表于 2025-3-22 23:31:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:42:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:07:54 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 13:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表