找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Commercial Vehicle Technology 2020/2021; Proceedings of the 6 Karsten Berns,Klaus Dressler,Martin Thul Conference proceedings 2021 Der/die

[复制链接]
楼主: injurious
发表于 2025-3-23 13:11:54 | 显示全部楼层
Energieeffiziente Auflösungs- und Bildungsmanöver bei Platoons aus schweren Nutzfahrzeugengeringen Fahrzeugabständen bietet Platooning aufgrund eines reduzierten Luftwiderstands aller Fahrzeuge die Möglichkeit zur Kraftstoffeinsparung und Emissionsreduktion. Um einen hohen Verkehrsfluss gewährleisten zu können, ist es beispielsweise an Autobahnanschlussstellen notwendig, Platoons während
发表于 2025-3-23 14:55:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:49:45 | 显示全部楼层
Systemvergleich CO2-freier Nutzfahrzeugantriebe Brennstoffzelle impliziert, wobei auch die Möglichkeit der Nutzung eines Wasserstoff-Verbrennungsmotors besteht. Eine CO.-Emissionsreduzierung ist mit beiden Antriebskonzepten möglich. Im vorliegenden Beitrag werden verschiedene Alternativen zum konventionellen, mit fossilen Kraftstoffen betriebene
发表于 2025-3-24 01:39:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:02:43 | 显示全部楼层
Conversion of a Diesel engine into a natural gas engine: An environment friendly alternative for comommercial vehicles. There are a lot of concepts available, which can help to reduce the CO.-emissions. One possibility is to use alternative fuels like compressed natural gas or liquefied natural gas. CNG or LNG has the big advantage of a reduced CO. emission. There is also the possibility to genera
发表于 2025-3-24 07:27:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:59:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:58:13 | 显示全部楼层
Proofs of Age: The What and the Why,riving busses, it is necessary to prepare the bus depots for automated vehicles. The aim of this paper is to investigate the associated optimization potential, to use it to raise the attention to the necessity of automated depots and to underline the profitability of a fully automated depot. In addi
发表于 2025-3-24 20:54:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:27:24 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-25 10:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表