找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Commercial Vehicle Technology 2020/2021; Proceedings of the 6 Karsten Berns,Klaus Dressler,Martin Thul Conference proceedings 2021 Der/die

[复制链接]
查看: 49608|回复: 51
发表于 2025-3-21 18:04:33 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021
副标题Proceedings of the 6
编辑Karsten Berns,Klaus Dressler,Martin Thul
视频video
丛书名称Proceedings
图书封面Titlebook: Commercial Vehicle Technology 2020/2021; Proceedings of the 6 Karsten Berns,Klaus Dressler,Martin Thul Conference proceedings 2021 Der/die
描述Die Beiträge des Bandes Commercial Vehicle Technology 2020/2021 sind eine Sammlung von Publikationen für das 6. CVT Symposium der Commercial Vehicle Alliance Kaiserslautern. Wie in den Jahren zuvor, wurden zahlreiche Beiträge zu aktuellen Entwicklungen im Nutzfahrzeugbereich zu einer interessanten und informativen Sammlung zusammengestellt. Die Beiträge sind für Maschinenbauer, Elektrotechniker und Informatiker aus Industrie und Wissenschaft von Interesse und zeigen den aktuellen Stand der Technik auf diesem Gebiet. Die Inhalte der Publikationen umfassen die Themen automatisiertes und vernetztes Fahren und Arbeiten; Energie- und Ressourceneffizienz; Innovative Antriebe, Elektromobilität, alternative Kraftstoffe; Innovative Entwicklungen und Anwendungen; Nutzungsvariabilität, Lastdatenanalyse und Auslegungslasten; Sicherheit, Zuverlässigkeit und Lebensdauer sowie Simulationsmethoden..The proceedings of Commercial Vehicle Technology 2020/2021 area collection of publications for the 6th CVT Symposium of the Commercial Vehicle Alliance Kaiserslautern. As in previous years numerous submissions focusing on current developments in the field of commercial vehicles have been composed into a
出版日期Conference proceedings 2021
关键词Computer Science; Informatics; Conference Proceedings; Research; Applications; Telematik; Sicherheit, Zuve
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-29717-6
isbn_softcover978-3-658-29716-9
isbn_ebook978-3-658-29717-6Series ISSN 2198-7432 Series E-ISSN 2198-7440
issn_series 2198-7432
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
The information of publication is updating

书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021影响因子(影响力)




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021影响因子(影响力)学科排名




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021网络公开度




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021网络公开度学科排名




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021被引频次




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021被引频次学科排名




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021年度引用




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021年度引用学科排名




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021读者反馈




书目名称Commercial Vehicle Technology 2020/2021读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:31:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:33:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:03:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:37:57 | 显示全部楼层
Extending Skills of Autonomous Off-Road Robots on the Example of Behavior-Based Edge Compaction in aality and productivity, the functionality of autonomous agents has to be continuously extended to achieve robust navigation and task-related skills. Unfortunately, the complexity of autonomous systems increases strongly along with their increasing number of application areas, while the overall maint
发表于 2025-3-22 13:15:09 | 显示全部楼层
Model Predictive Control for Combine Harvesters using Geospatial Dataayed sensing. The controller presented in this work pro-actively reacts to varying field conditions by using geospatial information derived before the crop is sensed inside the machine. For example, this information may consist of yield or crop height estimates. A model predictive control algorithm
发表于 2025-3-22 19:59:27 | 显示全部楼层
Landwirtschaftliche Schwarmeinheit mit integriertem Energieverteilungssystemwird die Elektrifizierung der Landtechnik zukünftig in den Mittelpunkt der Forschungstätigkeiten rücken. Die Problematik der geringen Einsatzzeit batterieelektrischer Fahrzeuge bei einem für landwirtschaftliche Arbeitsmaschinen üblichen Leistungsbedarf wurde mit dem Projekt GridCON [2] adressiert. D
发表于 2025-3-22 22:36:34 | 显示全部楼层
Modeling of Operational Aspects for the Autonomous Vehicle Development. In particular, the utilization phase of the systems must be considered closely, since the dynamic, operative context manifests itself only within utilization. Additionally, when considering involved sensors and actors for the utilization of functions of Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) fo
发表于 2025-3-23 05:14:01 | 显示全部楼层
A driver-in-the-loop co-simulation framework for testing predictive EDAS for commercial vehicles in ools must be combined. In this paper, a driver-in-the-loop co-simulation framework for testing predictive eco-driving assistance systems (EDAS) for commercial vehicles in urban environments is proposed. The co-simulation is performed by exchanging information between IPG TruckMaker, a vehicle simula
发表于 2025-3-23 06:23:33 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-25 23:00
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表