找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Adaptive Instructional Systems; Second International Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz Conference proceedings 2020 Springer Nature Switze

[复制链接]
查看: 52781|回复: 60
发表于 2025-3-21 17:01:31 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Adaptive Instructional Systems
期刊简称Second International
影响因子2023Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz
视频video
学科分类Lecture Notes in Computer Science
图书封面Titlebook: Adaptive Instructional Systems; Second International Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz Conference proceedings 2020 Springer Nature Switze
影响因子This volume constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on Adaptive Instructional Systems, AIS 2020, which was due to be held in July 2020 as part of HCI International 2020 in Copenhagen, Denmark. The conference was held virtually due to the COVID-19 pandemic..A total of 1439 papers and 238 posters have been accepted for publication in the HCII 2020 proceedings from a total of 6326 submissions. .The 41 papers presented in this volume were organized in topical sections as follows: designing and developing adaptive instructional systems; learner modelling and methods of adaptation; evaluating the effectiveness of adaptive instructional systems..Chapter "Exploring Video Engagement in an Intelligent Tutoring System" is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com..Chapters “An Ambient and Pervasive PersonalizedLearning Ecosystem: “Smart Learning” in the Age of the Internet of Things“ and “Exploring Video Engagement in an Intelligent Tutoring System" are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com..
Pindex Conference proceedings 2020
The information of publication is updating

书目名称Adaptive Instructional Systems影响因子(影响力)




书目名称Adaptive Instructional Systems影响因子(影响力)学科排名




书目名称Adaptive Instructional Systems网络公开度




书目名称Adaptive Instructional Systems网络公开度学科排名




书目名称Adaptive Instructional Systems被引频次




书目名称Adaptive Instructional Systems被引频次学科排名




书目名称Adaptive Instructional Systems年度引用




书目名称Adaptive Instructional Systems年度引用学科排名




书目名称Adaptive Instructional Systems读者反馈




书目名称Adaptive Instructional Systems读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:14:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:18:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:44:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:57:48 | 显示全部楼层
Realistic and Relevant Role-Players for Experiential Learninglnetze, da der Leistungsfluss weniger gut prognostizierbar wird und dieser zunehmend durch Einspeisungen in den unteren Netzebenen und der damit einhergehenden Umkehrung des Lastflusses hin zur Rückspeisung geprägt ist. In der Vergangenheit wurden von verschiedenen Institutionen die Potenziale versc
发表于 2025-3-22 16:31:29 | 显示全部楼层
Learning Traces, Measurement and Assessment Templates for AIS Interoperabilitytet und führen entsprechende Untersuchungen und die damit verzahnten konzeptionellen Überlegungen kaum durch (vgl. Wehling in diesem Band). Wenn sich die Sozialwissenschaften dennoch dem Ökologieproblem nähern, tun sie dies seit einiger Zeit meist im Kontext des Diskurses über .. Publikationen wie .
发表于 2025-3-22 17:20:45 | 显示全部楼层
Experiential Instruction of Metacognitive Strategiesbehandelt Holzbaur das komplexe Thema in allgemeinverständliDie zentrale Frage des 21sten Jahrhunderts ist, wie wir zukünftigen Generationen ein lebenswertes Leben ermöglichen – das ist der Kern der Nachhaltigen Entwicklung. Im vorliegenden Buch beschreibt Ulrich Holzbaur die wichtigsten Aspekte die
发表于 2025-3-22 23:17:27 | 显示全部楼层
Agent-Based Methods in Support of Adaptive Instructional Decisionsftverschmutzung und Klimawandel. Im Speziellen sollen für die Schadstoffe CO., NO., VOC und Dieselpartikel (PM) Indikatoren als Vergleich zwischen Soll- und Ist-Entwicklung für die Personenverkehrsmittel Pkw, Bus und Bahn ermittelt werden. Parallel wird auch der Güterverkehr weiter als Vergleich bet
发表于 2025-3-23 01:36:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:38:24 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 05:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表