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Titlebook: Was bewegt Marketing?; Helmut Kuhnle Book 1989 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 1989 Kommunikation.Kontrahie

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楼主: 螺丝刀
发表于 2025-3-25 05:33:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:41:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:38:10 | 显示全部楼层
Marketingforschung,en auslandsunerfahrene Manager, unverkäufliche Produkte, und sie suchten sich zu allem Überfluß auch noch die falschen Partner“ für ihre internationalen Markterschließungen aus: Kooperation mit Philips im klassischen Telephongeschäft sowie mit Olivetti im Computerverkauf (vgl. Schulte, B., Seite 28).
发表于 2025-3-25 17:22:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:19:08 | 显示全部楼层
Helmut Kuhnleapplied to the study of the pulmonary circulation to acquire a greater understanding of the alterations occurring in various diseases. Congenital heart disease has been of particular interest since it may impose unusual hemodynamic stresses upon the vessels of the lungs. For over two decades we have
发表于 2025-3-26 02:41:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:56:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:20:24 | 显示全部楼层
Helmut Kuhnlepressions of the 1944-1946 period, when I was stationed in the Low Countries as a United States Army Military Intelligence Officer. In my description of Dutch purge measures I have attempte~ to be as unbiased a judge as possible; whenever I was unable to arrive at a definite conclusion I con­ tented
发表于 2025-3-26 15:28:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 17:31:07 | 显示全部楼层
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