找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Von der Information zum Wissen; Die Rolle der Rezept Werner Wirth Book 1997 Westdeutscher Verlag GmbH, Opladen/Wiesbaden 1997 Arbeit.Lehrer

[复制链接]
查看: 22742|回复: 52
发表于 2025-3-21 16:54:19 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Von der Information zum Wissen
副标题Die Rolle der Rezept
编辑Werner Wirth
视频video
概述Neue Erkenntnisse zur Wissenskluft-These
丛书名称Studien zur Kommunikationswissenschaft
图书封面Titlebook: Von der Information zum Wissen; Die Rolle der Rezept Werner Wirth Book 1997 Westdeutscher Verlag GmbH, Opladen/Wiesbaden 1997 Arbeit.Lehrer
描述Dieser Band ist eine gekürzte und überarbeitete Fassung meiner Dissertation, die ich im Juni 1994 bei der Sozialwissenschaftlichen Fakultät der Ludwig-Maximilians­ Universität eingereicht habe. Für die vielfältige Unterstützung möchte ich mich bei allen bedanken, die zum Gelingen dieses Bandes beigetragen haben. Allen voran danke ich meinem Lehrer Prof. Dr. Werner Früh für die stets engagierte, konstruktive und kritische Betreuung der Arbeit. Seine wohlbegründete Kritik hat mich in allen Phasen der Arbeit weitergebracht und erheblich dazu beigetragen, daß der ‘Wald inmitten der Bäume‘ nicht aus den Augen geriet. Prof. Dr. Heinz Bonfadelli sei für den überaus fruchtbaren Gedankenaustausch über die Wissenskluftforschung im allgemeinen und mein Forschungsvorhaben im speziellen gedankt. Seine Anregungen waren für mich sehr wertvoll. Ebenso bin ich Prof. Dr. Heinz Pürer und Prof. Dr. Heinz-Werner Stuiber für Ihre kritischen Anmerkungen zu Dank verpflichtet. Meine langjährigen Kollegen und Freunde Dr. Christiane Eilders, Dr. Werner Degenhardt und Dr. Christoph Kuhlmann haben mir nicht nur in zahlreichen Diskussionen geholfen, meine Gedanken zu entwickeln und zu ordnen, sie haben mich auc
出版日期Book 1997
关键词Arbeit; Lehrer; Sozialwissenschaft; Tausch; Wissen; Wissenskluft; sozialwissenschaftlich
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-91678-5
isbn_softcover978-3-531-12944-0
isbn_ebook978-3-322-91678-5
copyrightWestdeutscher Verlag GmbH, Opladen/Wiesbaden 1997
The information of publication is updating

书目名称Von der Information zum Wissen影响因子(影响力)

书目名称Von der Information zum Wissen影响因子(影响力)学科排名

书目名称Von der Information zum Wissen网络公开度

书目名称Von der Information zum Wissen网络公开度学科排名

书目名称Von der Information zum Wissen被引频次

书目名称Von der Information zum Wissen被引频次学科排名

书目名称Von der Information zum Wissen年度引用

书目名称Von der Information zum Wissen年度引用学科排名

书目名称Von der Information zum Wissen读者反馈

书目名称Von der Information zum Wissen读者反馈学科排名

单选投票, 共有 0 人参与投票

0票 0%

Perfect with Aesthetics

0票 0%

Better Implies Difficulty

0票 0%

Good and Satisfactory

0票 0%

Adverse Performance

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:15:41 | 显示全部楼层
Werner Wirthintestinal pathogen, but has also been isolated from a variety of other clinical conditions (Trust and Chipman 1979). The species is especially important as a pathogen of fish, typically producing a fulminant haemorrhagic septicaemia (Trust 1986). In many instances disease most likely results from o
发表于 2025-3-22 04:09:22 | 显示全部楼层
Werner Wirthvel is a singlet. Although this ground state is necessarily non-magnetic, i.e. <1|J.|1> = 0, mixing of this state with excited states within the Hund’s rule multiplet is often strong enough to magnetically polarize the ground state, i.e.<1|J.|1> ≠ 0, where |1’> represents the perturbed ground state.
发表于 2025-3-22 05:42:23 | 显示全部楼层
Werner Wirthof the field. The title and the conference itself go beyond "CEF" in two broad and important respects. First, the inter-relations between CEF and mode softenings, distortions due to quadruplar ordering or the Jahn­ Teller effect, have gained greater focus, hence the inclusion of . •• "Structral Effe
发表于 2025-3-22 10:33:31 | 显示全部楼层
Werner WirthAfter basic introductory material on chemical bonding, electronic band structure, phonons, and electronic transport, some emphasis is placed on surface and interfacial properties, as weil as effects of doping with a variety of impurities. Against this background, the use of such materials in device
发表于 2025-3-22 15:01:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:07:13 | 显示全部楼层
Werner Wirthacted considerable interest and still providesfascinating and fruitful areas of research. Only a few books have beenfully devoted to the crystallization of polymers in the past. .This book contains the proceedings of the NATO ARW devoted to the`Crystallization of Polymers‘ which took place in Septem
发表于 2025-3-22 22:06:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:59:52 | 显示全部楼层
Werner Wirthometries using radial distributions of interatomic vectors. The classification of surroundings of a certain central monatomic entity M. can be based also on their symmetry. It has group — theoretical properties and it can be described by means of non — crystallographic symmetry point groups, of whic
发表于 2025-3-23 08:26:30 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 02:08
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表