找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Video-interactiebegeleiding; Marjan Hoogland,Marij Eliëns,Jaap Giessen,Johanna Textbook 2004Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2004

[复制链接]
楼主: 无限
发表于 2025-3-25 05:45:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:59:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 14:14:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:02:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:16:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:30:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:59:04 | 显示全部楼层
Basiscommunicatie,en kind in hun klas waar ze elk een andere mening over hebben. Karel vindt dat het goed gaat met het kind omdat ze er vrolijker uitziet. Ans denkt dat ze toneel speelt om van ‘het gezeur’ van de leerkracht(en) af te zijn. In het gesprek blijven ze beiden op hun standpunt staan en krijgen ze bijna ru
发表于 2025-3-26 08:42:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:27:05 | 显示全部楼层
, in verschillende werkvelden,t er met de kinderen aan de hand is en wat eraan gedaan zou kunnen worden. Hiervoor wil ze videodiagnostiek inzetten. Ze weet niet of dat elders ook gedaan wordt en wendt zich tot het . om hierover informatie te krijgen.
发表于 2025-3-26 20:25:44 | 显示全部楼层
Implementatie van vib,van onze leidsters. Dat is goed voor de leidsters, maar natuurlijk vooral voor de kinderen. Ook voor ouders is het belangrijk. Zij verlangen immers dat leidsters optimaal zijn toegerust om de ontwikkeling van hun kind te ondersteunen en te stimuleren. Vandaag de dag moeten kinderverblijven steeds me
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-18 15:00
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表