找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Verkaufen auf Augenhöhe; Wertschätzend kommun Oliver Schumacher Book 20132nd edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2013 Arbeitsbuch.Kommuni

[复制链接]
查看: 9663|回复: 35
发表于 2025-3-21 19:01:11 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Verkaufen auf Augenhöhe
副标题Wertschätzend kommun
编辑Oliver Schumacher
视频video
概述Besser kommunizieren und verhandeln mit wertschätzenden Formulierungen.Ein Workbook für Verkäufer und Mitarbeiter im Vertrieb.Mit vielen Gesprächsbeispielen und Übungen.Includes supplementary material
图书封面Titlebook: Verkaufen auf Augenhöhe; Wertschätzend kommun Oliver Schumacher Book 20132nd edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2013 Arbeitsbuch.Kommuni
描述Warum beißen Kunden selbst bei erstklassigen Angeboten oft nicht an? Liegt es am Preis oder hat der Kunde keinen Bedarf? Weder noch, so Oliver Schumacher. Schuld am Misslingen vieler Verkaufsgespräche ist meist die mangelnde Kommunikationsfähigkeit des Verkäufers. Denn viel zu oft bestehen Verkaufsgespräche aus Standardformulierungen, die nicht zum Kunden passen oder ihn gar verletzten. Die Folge: Der Kunde fühlt sich nicht wertgeschätzt und lehnt das Angebot ab. „Verkaufen auf Augenhöhe" sensibilisiert für Stolpersteine in der Kommunikation und weckt das Verständnis für wertschätzende Formulierungen. Der Autor erklärt gängige Kommunikationsmodelle und legt Mechanismen offen, die teils unbewusst in jedem Verkaufsgespräch wirken. Ein nützliches Workbook für Verkäufer und Vertriebsmitarbeiter – mit zahlreichen Gesprächsbeispielen, Übungen und exklusivem Leserservice.
出版日期Book 20132nd edition
关键词Arbeitsbuch; Kommunikationsmodelle; Selbstlernprogramm; Verkauf; Verkaufsgespräch; Vertrieb
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-00814-7
isbn_ebook978-3-658-00814-7
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2013
The information of publication is updating

书目名称Verkaufen auf Augenhöhe影响因子(影响力)




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe影响因子(影响力)学科排名




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe网络公开度




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe网络公开度学科排名




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe被引频次




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe被引频次学科排名




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe年度引用




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe年度引用学科排名




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe读者反馈




书目名称Verkaufen auf Augenhöhe读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:29:23 | 显示全部楼层
ue. Saunders (1957) and Rapp and Fenton (1984) injected a radiopaque material and Indian ink into the pulpal vessels of extracted human teeth using modified Kramer’s technique. Kindlova (1959) tried to study three-dimensional vascular arrangement by constructing a latex cast of rat pulpal vessels an
发表于 2025-3-22 00:31:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:11:19 | 显示全部楼层
Oliver Schumachercesses and in providing prescriptive teaching. DA, with all its limitations (i.e., time consuming, subjectivity of observation, and requirement of trained examiners), has been suggested as a more accurate procedure than the static testing approach in revealing individuals’ learning potential.
发表于 2025-3-22 09:14:45 | 显示全部楼层
Oliver Schumacherl head models exposed to blast cannot be accurately predicted. The cavitation pressure of fluids is highly variable, depending on the presence of impurities in the fluid and the presence of dissolved gasses. In this study, a modified Compressive Split Hopkinson Pressure Bar (CSHPB) apparatus incorpo
发表于 2025-3-22 16:00:40 | 显示全部楼层
Oliver Schumacherproof of concept for the platform. The deformation is modeled using high-resolution finite element analysis. Deformation force, stress, strain, strain rate, and temperature are obtained from this numerical experiment. Simple analytical models are fitted to the data to infer the constitutive model of
发表于 2025-3-22 19:13:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:05:11 | 显示全部楼层
Oliver Schumacheric aspects of knowledge use and its relationship to the syntactic structure of sentences are thoroughly analysed and studied empirically. The main question is h978-3-642-69118-8978-3-642-69116-4Series ISSN 0172-620X
发表于 2025-3-23 02:19:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:20:34 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 13:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表