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Titlebook: Verbrennungsmotoren; Prozesse, Betriebsve Ernst-Michael Hackbarth,Wolfgang Merhof Textbook 1998 Springer Fachmedien Wiesbaden 1998 Automobi

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楼主: 军械
发表于 2025-3-23 11:35:34 | 显示全部楼层
,Kenngrößen,Die Kenngrößen dienen der Auslegung sowie der Beurteilung und dem Vergleich von Motoren. Sie sind Hilfsmittel sowohl der Konstruktion als auch für den Benutzer.
发表于 2025-3-23 15:12:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 20:51:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:40:09 | 显示全部楼层
uni-scripthttp://image.papertrans.cn/v/image/981195.jpg
发表于 2025-3-24 05:45:31 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-663-07813-5Automobil; Dieselmotor; Industrie; Kraftstoff; Kraftstoffverbrauch; Ladungswechsel; Maschine; Motor; Regelun
发表于 2025-3-24 06:45:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:49:46 | 显示全部楼层
Ernst-Michael Hackbarth,Wolfgang Merhofh controlled indentation flaws. Data are presented here for alumina and glassy-ceramic specimens broken under both inert and fatigue conditions. As the flaw size is systematically reduced there is a tendency to a reduction in strength relative to that predicted from macroscopic toughness measurement
发表于 2025-3-24 14:54:57 | 显示全部楼层
Ernst-Michael Hackbarth,Wolfgang Merhofials. From a theoretical analysis of this technique, different procedures for the evaluation of ., have been suggested. In the first approach the stress intensity factor corresponding to 50% of failures occurring during the stress hold is used as an estimate of the threshold. In the second approach,
发表于 2025-3-24 21:46:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:52:18 | 显示全部楼层
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