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Titlebook: Unternehmensreputation und Markenstärke; Analyse von Wechselw Sebastian Fuchs Book 2009 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,

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楼主: FARCE
发表于 2025-3-26 21:35:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:40:53 | 显示全部楼层
senschaftler und Praktiker nach zuverlässigen Instrumenten, mit denen die Reputation von Unternehmen und die Stärke von Marken ermittelt werden können. ..Sebastian Fuchs geht der Frage nach, ob Marken die Reputation der Unternehmen, die sie führen, beeinflussen und ob es reziproke Effekte gibt. Er a
发表于 2025-3-27 07:22:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 09:54:17 | 显示全部楼层
Edward C. Clark,Bertram Feinsteinhe Early Modern cultural context of the translation and how power structures shift within the narrative, resulting in a loss of power and intersectional complexity for the goddesses and a re-evaluation of the narrative’s hero, Ulysses.
发表于 2025-3-27 13:47:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 21:41:15 | 显示全部楼层
Wolfgang Kubikcts of sentences, such as length, purity, irrealis content, subjectivity, and position within the opinionated text. This analysis is then used to find sentences that may convey better information about the overall review polarity. We use a subset of hotel reviews from the TripAdvisor database [.] to
发表于 2025-3-27 22:43:50 | 显示全部楼层
Activities and Challenges in the Planning Phase of a Software Ecosystemso essential that the actors of the software ecosystem started the conceptualization of digital services and the definition of the business model together. One of the main challenges was that a clear strategy was not defined at the beginning of the planning phase. Furthermore, trust-building between
发表于 2025-3-28 04:42:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 07:39:54 | 显示全部楼层
1439-7358 undergraduate mathematics or physics students, while the other chapters are aimed at graduate students and researchers..978-3-030-10363-7978-3-319-73371-5Series ISSN 1439-7358 Series E-ISSN 2197-7100
发表于 2025-3-28 12:57:46 | 显示全部楼层
Book 20094th editionUnternehmen, Ihre Institution, Ihre Produkte oder was auch immer für besonders toll, einzigartig, bemerkenswert und auf jeden Fall berichtenswert? Egal, vergessen Sie es einfach. Und nach wenigen Zeilen hat sich dieses Buch bereits erledigt. He- lichen Dank für den Kauf. Warum Sie dieses Buch dennoc
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