找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: University and School Collaborations during a Pandemic; Sustaining Education Fernando M. Reimers,Francisco J. Marmolejo Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022 T

[复制链接]
查看: 7599|回复: 67
发表于 2025-3-21 17:01:36 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称University and School Collaborations during a Pandemic
副标题Sustaining Education
编辑Fernando M. Reimers,Francisco J. Marmolejo
视频video
概述Examines how twenty universities around the world engaged with school systems during the COVID-19 pandemic.Shows how to mitigate the learning crisis in schools by integrating outreach.Describes innova
丛书名称Knowledge Studies in Higher Education
图书封面Titlebook: University and School Collaborations during a Pandemic; Sustaining Education Fernando M. Reimers,Francisco J. Marmolejo Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022 T
描述.Based on twenty case studies of universities worldwide, and on a survey administered to leaders in 101 universities, this open access book shows that, amidst the significant challenges caused by the COVID-19 pandemic, universities found ways to engage with schools to support them in sustaining educational opportunity. In doing so, they generated considerable innovation, which reinforced the integration of the research and outreach functions of the university. ..The evidence suggests that universities are indeed open systems, in interaction with their environment, able to discover changes that can influence them and to change in response to those changes. They are also able, in the success of their efforts to mitigate the educational impact of the pandemic, to create better futures, as the result of the innovations they can generate. This challenges the view of universities as “ivory towers” being isolated from the surrounding environment and detached from local problems. ..As they reached out to schools, universities not only generated clear and valuable innovations to sustain educational opportunity and to improve it, this process also contributed to transform internal university
出版日期Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022
关键词Open Access; Higher Education Leadership; educational innovation; Leading learning during crises; pandem
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-82159-3
isbn_softcover978-3-030-82161-6
isbn_ebook978-3-030-82159-3Series ISSN 2566-7106 Series E-ISSN 2566-8315
issn_series 2566-7106
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2022
The information of publication is updating

书目名称University and School Collaborations during a Pandemic影响因子(影响力)




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic影响因子(影响力)学科排名




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic网络公开度




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic网络公开度学科排名




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic被引频次




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic被引频次学科排名




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic年度引用




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic年度引用学科排名




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic读者反馈




书目名称University and School Collaborations during a Pandemic读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:11:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:33:41 | 显示全部楼层
Claudia María Zea Restrepo,Diego E. Leal-Fonseca,María-Antonia Arango Salinas,Laura Hernandez-Velez– oder sogar auf dem Stand, mit dem er gezeugt wurde. Dabei lässt das Wort „Lernen“ als allererstes an . denken, wie z. B. beim Lernen von Vokabeln in der Schule oder beim Lesen eines Fachbuchs. Diese Art von Lernen macht schlauer, sie ist aber bei weitem nicht die einzige Art zu lernen. Außer diese
发表于 2025-3-22 07:24:53 | 显示全部楼层
Vidya Yeravdekar,Nidhi Piplani Kapurfolgt ein Überblick zum Gehirnaufbau, angefangen vom Hirnstamm als evolutionär ältester Region, bis hin zum zerebralen Kortex als evolutionär jüngster Region, die mit den höheren psychischen Funktionen assoziiert ist (Kolb & Whishaw 2015). Anschließend werden unterschiedliche neurowissenschaftliche
发表于 2025-3-22 10:22:10 | 显示全部楼层
Masaki Umejima,Cherry H. Y. Wong,Jiro Kokuryo,Jun Murai,David Farber,Keiko Okawa,Kan Suzukium.Mit zahlreichen Beispielen, Übungen und LernfragenDieses Lehrbuch vermittelt die relevanten Grundlagen der Psychologie für das Studium der Gesundheits- und Pflegewissenschaften. Denn Erkenntnisse der Psychologie sind eine wichtige Basis für die Arbeit in verschiedenen Gesundheitsberufen: Sie förd
发表于 2025-3-22 15:50:53 | 显示全部楼层
Arturo Molina,Beatriz Villegas,César Pavel Ochoa,Jhonattan Mirandahtlichen Auseinandersetzung wieder zur Ruhe kommen. Dieses Ziel ist besonders schwer zu erreichen, wenn Konflikte ungewöhnlich stark eskalieren und das Verfahren instrumentalisiert wird, um massive persönliche Konflikte gerichtlich oder gar öffentlich auszutragen, weil die Auseinandersetzungen dann
发表于 2025-3-22 19:11:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:00:38 | 显示全部楼层
Jodie Hunter,Roberta Hunter,John Tupouniua,Generosa Leachozialismus. Die Geschichte — wenn es je zu einem konsensuellen Singular und nicht zu mehreren konkurrierenden Geschichten kommen sollte — ist noch nicht geschrieben. Nicht, daß wir auf „oral history“angewiesen wären — ein trostloser Gedanke angesichts der weitverbreiteten Unfähigkeit der „Zeugen“die
发表于 2025-3-23 04:56:10 | 显示全部楼层
Estela Costa,Monica Baptista,Nuno Dorotea (DRK), die Johanniter-Unfallhilfe (JUH) und der Malteser-Hilfsdienst(MHD)-aufallen Verbandsebenen vertreten. Im Gegensatz dazu bildet psychologische Fachkompetenz bisher die Ausnahme. Zwar gibt es Projekte, in denen Psychologen beschäftigt sind, aber nur in Ausnahmefällen sind sie in Positionen, vo
发表于 2025-3-23 08:27:36 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-9 21:57
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表