用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Understanding Learning in Virtual Worlds; Mark Childs,Anna Peachey Book 2013 Springer-Verlag London 2013 Computing and Technology.Educatio

[复制链接]
查看: 16862|回复: 41
发表于 2025-3-21 18:43:29 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds
编辑Mark Childs,Anna Peachey
视频video
概述Presents recent developments in understanding how learning in virtual worlds occurs.Includes case studies on the application of virtual worlds in education.Addresses the teaching of a variety of subje
丛书名称Human–Computer Interaction Series
图书封面Titlebook: Understanding Learning in Virtual Worlds;  Mark Childs,Anna Peachey Book 2013 Springer-Verlag London 2013 Computing and Technology.Educatio
描述.Since the publication of the companion volume .Researching Learning in Virtual Worlds .in 2010, there has been a growth not only in the range and number of educational initiatives taking place in virtual worlds, but also in the depth of analysis of the nature of that education. .Understanding Learning in Virtual Worlds. reflects those changes through a collection of chapters that are extended versions of research presented at the second Researching Learning in Virtual Environments conference (ReLIVE 11), an international conference hosted by the Open University UK..Included in this book are chapters that explore the philosophical and methodological underpinnings of understanding learning in virtual worlds, identify and analyse the factors that support learning in these environments, and present case studies that demonstrate some of the various ways in which virtual worlds can be applied to facilitate learning and teaching. The links between learning in a virtual world and learning in the physical world are made apparent throughout, and the authors reveal how understanding learning in one informs the other. .Understanding Learning in Virtual Worlds. is an important book not only to
出版日期Book 2013
关键词Computing and Technology; Education and Virtual Worlds; Interviews in Virtual Worlds; Learning in Virtu
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4471-5370-2
isbn_softcover978-1-4471-6205-6
isbn_ebook978-1-4471-5370-2Series ISSN 1571-5035 Series E-ISSN 2524-4477
issn_series 1571-5035
copyrightSpringer-Verlag London 2013
The information of publication is updating

书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds影响因子(影响力)




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds影响因子(影响力)学科排名




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds网络公开度




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds网络公开度学科排名




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds被引频次




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds被引频次学科排名




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds年度引用




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds年度引用学科排名




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds读者反馈




书目名称Understanding Learning in Virtual Worlds读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:04:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:43:41 | 显示全部楼层
Alfredo Jornet,Cecilie Flo Jahreiedie man als die Naturwissenschaften bezeichnet, die Erscheinungen der belebten Natur nicht ausgenommen. Die Aufteilung der Naturwissenschaft in die einzelnen Naturwissenschaften hat weitgehend äußere Gründe. Die einzelnen Zweige der Naturwissenschaft haben ein sehr verschiedenes Alter. So wurden z.
发表于 2025-3-22 07:22:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:30:31 | 显示全部楼层
Rebecca Ferguson,Julia Gillen,Anna Peachey,Peter Twiningdie man als die Naturwissenschaften bezeichnet. Die Aufteilung der Naturwissenschaft in die einzelnen Naturwissenschaften hat weitgehend äußere Gründe. Die einzelnen Zweige der Naturwissenschaft haben ein sehr verschiedenes Alter. So wurden z. B. Astronomie und Erdkunde schon im Altertum betrieben.
发表于 2025-3-22 13:32:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:52:38 | 显示全部楼层
Simone Wesnerdie man als die Naturwissenschaften bezeichnet. Die Aufteilung der Naturwissenschaft in die einzelnen Naturwissenschaften hat weitgehend äußere Gründe. Die einzelnen Zweige der Naturwissenschaft haben ein sehr verschiedenes Alter. So wurden z. B. Astronomie und Erdkunde schon im Altertum betrieben.
发表于 2025-3-22 23:45:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:04:54 | 显示全部楼层
Andreas Schmeil,Béatrice Hasler,Anna Peachey,Sara de Freitas,Claus Nehmzowgleichen Buch greifen kann, das bereits dem Vater physi­ kalisches Wissen vermittelt hat, allerdings besser nicht zu dem alten Exemplar seines Vaters. Denn das gleiche Buch ist es in seiner heutigen Gestalt nur noch sehr bedingt, und man wird in ihm heute nur noch sehr wenig vom Wortlaut der ersten
发表于 2025-3-23 07:53:46 | 显示全部楼层
An Alternative (to) Reality,eptions between realities is considered, providing a different way of considering how we think about and design all types of reality. Several interesting potential avenues of investigation are identified and examples of the emergence of this approach are presented.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 01:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表