书目名称 | Toetsen in het hoger onderwijs | 编辑 | Henk van Berkel,Anneke Bax,Desirée Joosten-ten Bri | 视频video | | 概述 | Helpt om toetsbeleid op te zetten.Is bruikbaar voor het halen van kwaliteitscertificaten.Is toegankelijk en praktisch door voorbeelden.Includes supplementary material: .Includes supplementary material | 图书封面 |  | 描述 | .Dit boek geeft een breed overzicht van toets- en beoordelingsvormen in het hoger onderwijs. Ook beschrijft het verschillende aspecten van toetsen en het toetsproces. Het boek geeft handreikingen en praktijkvoorbeelden. Daarmee is het een praktische en inspirerende informatiebron voor opleidingen, examencommissies, toetscommissies en (aankomende) docenten. . .In deze vierde druk staan nieuwe hoofdstukken over onder meer de kwaliteitspiramide, het samenwerken bij toetsontwikkeling, het toetsen van creativiteit en over de rechtsbescherming van examinandi. De hoofdstukken over digitaal toetsen en ervaringscertificaten (EVC) zijn herschreven. Bijvoorbeeld met extra informatie over flexibel onderwijs. In ieder hoofdstuk is veel aandacht voor de rol van de docent.. . .Toetsen in het hoger onderwijs. kan gebruikt worden om een goed toetsbeleid op te zetten en uit te voeren. Daarmee is het geschikt om het certificaat Basiskwalificatie Examinering(BKE) en het Seniorkwalificatie Examinering (SKE) te behalen. Het boek is toegankelijk en daarom ook goed bruikbaar voor toetsconstructie in het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs.. | 出版日期 | Book 2017Latest edition | 关键词 | toetsproces; toetsbeleid; landelijke kennistoetsen; formatief toetsen; rubrics; open en gesloten vragen; n | 版次 | 4 | doi | https://doi.org/10.1007/978-90-368-1679-3 | copyright | Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Media B.V. 2017 |
The information of publication is updating
|
|