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Titlebook: The Psychology of Financial Consumer Behavior; Dominika Maison Book 2019 Springer Nature Switzerland AG 2019 psychology of marketing.psych

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楼主: 面临
发表于 2025-3-26 23:05:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:14:33 | 显示全部楼层
Einleitung,n über Planungen, Entscheidungen und Abläufe sinnvoll wären; es wäre aber technokratisch kurzschlüssig, sie vorweg festzusetzen. Das „Störpotential“ der Organisationswirklichkeit, das heißt der emotionalen und sozialstrukturellen Umgebung eines Projekts, lässt sich nicht durch Ablaufpläne eliminieren.
发表于 2025-3-27 05:34:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:23:55 | 显示全部楼层
Briggs Asaor the overall resulting approximate policy iteration, we provide guarantees on the performance obtained asymptotically, as the number of samples processed and iterations executed grows to infinity. We also provide finite-sample results, which apply when a finite number of samples and iterations are
发表于 2025-3-27 17:04:56 | 显示全部楼层
To Be or Not to Be: Global Approaches to Ancient Human Remains,sed partly on the human enthralment with the issue of mortality. The dead provide learning moments for the living, and it is common to reflect on the self when contemplating the material remains of people from the past. It is not surprising then that in archaeology, the study of human remains is as
发表于 2025-3-27 17:53:26 | 显示全部楼层
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