找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Syntax fürs Examen; Studien- und Arbeits Hans Altmann,Suzan Hahnemann Textbook 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 Beziehung.Deutsch.Ge

[复制链接]
查看: 10200|回复: 52
发表于 2025-3-21 16:47:13 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Syntax fürs Examen
副标题Studien- und Arbeits
编辑Hans Altmann,Suzan Hahnemann
视频video
概述Ein unentbehrliches Arbeitsmittel für die Prüfungsvorbereitung
丛书名称Linguistik fürs Examen
图书封面Titlebook: Syntax fürs Examen; Studien- und Arbeits Hans Altmann,Suzan Hahnemann Textbook 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 Beziehung.Deutsch.Ge
描述Das Buch beginnt mit einer Wiederholung des linguistischen Basiswissens zur Syntax. Daran schließen sich Einzelkapitel zu den zentralen Fragestellungen an. Auf einseitig theoriegebundene Analysemethoden wird dabei bewußt verzichtet, Informationen hierzu können mit der kommentierten Bibliographie leicht erschlossen werden. Jedes Einzelkapitel bietet konkrete Anweisungen für Arbeitstechniken, Lösungsstrategien und Prüfungsfragen zur selbständigen Lernzielkontrolle. Dies macht das Werk zu einem unentbehrlichen Arbeitsmittel bei der Prüfungsvorbereitung.
出版日期Textbook 1999
关键词Beziehung; Deutsch; Germanistik; Linguistik; Morphologie; Satzglied; Sprachwissenschaft; Struktur; Syntax; Va
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-97092-3
isbn_ebook978-3-322-97092-3
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 1999
The information of publication is updating

书目名称Syntax fürs Examen影响因子(影响力)




书目名称Syntax fürs Examen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Syntax fürs Examen网络公开度




书目名称Syntax fürs Examen网络公开度学科排名




书目名称Syntax fürs Examen被引频次




书目名称Syntax fürs Examen被引频次学科排名




书目名称Syntax fürs Examen年度引用




书目名称Syntax fürs Examen年度引用学科排名




书目名称Syntax fürs Examen读者反馈




书目名称Syntax fürs Examen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:15:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:23:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:14:16 | 显示全部楼层
Hans Altmann,Suzan Hahnemannnow, by a small group of educators within a small agricultural polytechnic located on the urban/rural fringe of Australia’s largest city. It is a story which arises out of the integrated thoughts and actions of an academic community, which, tired of its marginal status, decided in the late 1970s, to
发表于 2025-3-22 11:00:03 | 显示全部楼层
Hans Altmann,Suzan Hahnemanne in contexts ranging from cities, to rural development to education to nursing to water management to public policy. It is likely to be of interest to anyone trying to understand how to think systemically and to act and interact effectively in situations experienced as complex, messy and changing.
发表于 2025-3-22 14:47:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:35:08 | 显示全部楼层
Hans Altmann,Suzan Hahnemannast three different, not mutually exclusive, paths: (1) parents (vertical), (2) age peers (horizontal), and (3) elders (oblique). Here we contribute to this body of research by presenting three case studies showing evidence of a multistage model of cultural learning in which vertical transmission in
发表于 2025-3-22 21:52:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:53:32 | 显示全部楼层
Hans Altmann,Suzan Hahnemannelationship between children and adults has been argued, previous hunter-gatherer research has given little attention to the children’s participation in hunting and gathering activities and the details of oblique knowledge transmission during these activities. I collected data by video recording nat
发表于 2025-3-23 06:38:59 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 09:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表