找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Surgical Education; Theorising an Emergi Heather Fry,Roger Kneebone Book 2011 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus

[复制链接]
查看: 17753|回复: 46
发表于 2025-3-21 20:09:37 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Surgical Education
副标题Theorising an Emergi
编辑Heather Fry,Roger Kneebone
视频video
概述Addresses need for surgical education material.Applies to related fields such as medical education.Includes contributions from well-respected authors.Emerging as distinct field with its own identity
丛书名称Advances in Medical Education
图书封面Titlebook: Surgical Education; Theorising an Emergi Heather Fry,Roger Kneebone Book 2011 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus
描述.Surgical Education: Theorising an Emerging Domain. delineates surgical (as opposed to medical) education as a new and emerging field of academic enquiry. This reflects profound changes in healthcare training and practice on an international basis. As such, this book introduces, examines and explores the contribution of selected concepts and theories to surgical learning and practice. The first four chapters consider core facets of surgical education, such as simulation, while subsequent chapters take a key idea, often well known in another field, and examine its relevance to surgical education. .Of course, performing invasive procedures is no longer the exclusive preserve of ‘traditional’ surgeons. Boundaries between surgery and the interventional specialties (radiology, cardiology, intensive care) are becoming increasingly blurred, especially as technology continues to expand. Changing work patterns and explosive technological development mark this out as a major growth area. New educational approaches (e.g. the use of simulation) are emerging. And all clinical practice is a team activity, where clinicians from many specialties (medicine, nursing, allied professions) come togethe
出版日期Book 2011
关键词Clinical reasoning; Holistic Simulation; Medical Education; Patient Focused Simulation; Reflective Pract
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-007-1682-7
isbn_softcover978-94-007-3795-2
isbn_ebook978-94-007-1682-7Series ISSN 2211-1298 Series E-ISSN 2211-1301
issn_series 2211-1298
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature B.V. 201
The information of publication is updating

书目名称Surgical Education影响因子(影响力)




书目名称Surgical Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Surgical Education网络公开度




书目名称Surgical Education网络公开度学科排名




书目名称Surgical Education被引频次




书目名称Surgical Education被引频次学科排名




书目名称Surgical Education年度引用




书目名称Surgical Education年度引用学科排名




书目名称Surgical Education读者反馈




书目名称Surgical Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:30:21 | 显示全部楼层
rapeutische Wirkung unterstellt werden. Anders als bei Organisationen, die materielle Güter erzeugen, geht es bei den Bildungsgütern um ‚Produkte , die nach allgemeinem Verständnis erst dann zum Einsatz kommen, wenn die e- sprechenden Organisationsprozesse, das heißt die systematische, in Zyklen e-
发表于 2025-3-22 00:44:58 | 显示全部楼层
Lambert W. T. Schuwirth,Cees P. M. van der Vleutenihren individuellen und gesellschaftlichen Nutzen, vollzieht sich sowohl eine Selbstpositionierung der Schule als auch eine von außen vorgenommene Positionszuweisung. Damit ist der Theorieansatz, wonach ein gesellschaftliches ‚Gesamtsystem‘ dem Bildungswesen und seinen Teilbereichen sowie einzelnen
发表于 2025-3-22 06:06:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:21:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 13:43:50 | 显示全部楼层
Fernando Bello,Harry Brentone wird dabei maßgeblich durch die Institution Schule geformt, da sie als sozialräumlicher Fokus für die Ansprache von Jugendlichen Einfluss auf die übergreifende Gestaltung nehmen kann. .978-3-658-31747-8978-3-658-31748-5Series ISSN 2945-9575 Series E-ISSN 2945-9583
发表于 2025-3-22 18:19:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:50:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:37:53 | 显示全部楼层
Alan Bleakleye wird dabei maßgeblich durch die Institution Schule geformt, da sie als sozialräumlicher Fokus für die Ansprache von Jugendlichen Einfluss auf die übergreifende Gestaltung nehmen kann. .978-3-658-31747-8978-3-658-31748-5Series ISSN 2945-9575 Series E-ISSN 2945-9583
发表于 2025-3-23 08:27:22 | 显示全部楼层
Lorelei Lingard Erkenntnis erhöht so eben gerade nicht die Begründungsgewissheit und Handlungssicherheit pädagogischer Praxis, differenziert vielmehr Reflexionswissen über die Grenzen des pädagogisch Machbaren aus. Dieses Reflexionswissen trägt zu einer Profilierung der Schulpraxis bei, indem folgender Zusammenhan
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 11:41
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表