找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Successful Teacher Education: Partnerships, Reflective Practice and the Place of Technology; Mellita Jones,Josephine Ryan Book 2014 SenseP

[复制链接]
楼主: 近地点
发表于 2025-3-25 05:12:21 | 显示全部楼层
Josephine Ryanriffs Bilanzmanipulation analysiert und verglichen. Anschließend werden diese zu einer Definition, wie sie in dieser Arbeit verwendet wird, zusammengeführt. Im nächsten Schritt findet in Kapitel II.1.1.2 eine Einordnung des Begriffs Bilanzmanipulation in eine Systematik der Wirtschaftskriminalität s
发表于 2025-3-25 11:15:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:33:32 | 显示全部楼层
Jan Herrington,Nathaniel Ostashewski,Doug Reid,Kim Flintoff
发表于 2025-3-25 18:07:59 | 显示全部楼层
The Melbourne Graduate School of Education Master of Teaching
发表于 2025-3-25 20:39:25 | 显示全部楼层
Immersing Pre-Service Teachers in Site-Based Teacher School-University Partnerships
发表于 2025-3-26 03:58:40 | 显示全部楼层
Linking Rural and Regional Communities into Teacher Education
发表于 2025-3-26 05:29:30 | 显示全部楼层
Structuring an Online Pre-Service Education Program
发表于 2025-3-26 11:26:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:28:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 20:10:54 | 显示全部楼层
Book 2014ctive practice to encourage critical reflection for improving teacher learning. Collectively, the authors present a range of directions that can guide the future of teacher education both nationally and internationally, demonstrating that context, partnerships, reflection and technology are critical
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 16:38
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表