找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Subnational Population Estimates; David A. Swanson,Jeff Tayman Book 2012 Springer Science+Business Media B.V. 2012 "Postcensal" estimation

[复制链接]
楼主: Magnanimous
发表于 2025-3-30 09:47:28 | 显示全部楼层
Challenges in Teaching Nonviolence in Schools,efforts by teachers to teach nonviolence in schools. This chapter reviews the literature on some of the challenges confronting teachers in teaching nonviolence in schools. The chapter shows that there is little research done on nonviolence suitable for peacebuilding in schools. The reason for this i
发表于 2025-3-30 14:25:32 | 显示全部楼层
Kritik um „68“ – Akteure, Konzepte und Wirkungen kritischer Sozialer Arbeit seit den ausgehenden secsprechenden Veranstaltungen, Tagungen oder der Gründung sich selbst als „kritisch“ ausweisender Initiativen scheint in den letzten Jahren zweifellos ein verstärktes Interesse an solchen Projekten zu bestehen (vgl. mit vielen Belegen und Einordnungen: Kessl 2011). Diesem Befund zum Trotz ist allerdin
发表于 2025-3-30 19:57:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 21:27:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 02:20:45 | 显示全部楼层
0254-1971 tational issues associated with the application of base isolation systems and passive and active control devices to civil engineering structures are carefully addressed. Examples of structural applications are presented and extensively discussed.978-3-211-82615-7978-3-7091-3012-4Series ISSN 0254-1971 Series E-ISSN 2309-3706
发表于 2025-3-31 05:40:29 | 显示全部楼层
Farida Y. Saleh,Wenching A. Ong,Inyoung Kim,Qasem Haj-Mahmouded primitives and gave a fuzzification of Euclid’s first postulate by using of our fuzzy logic. Fuzzy equivalence relation “Extended lines sameness” is introduced. For its approximation we use fuzzy conditional inference, which is based on proposed fuzzy “Degree of indiscernibility” and “Discernibil
发表于 2025-3-31 11:45:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 13:20:55 | 显示全部楼层
Genogramme in der Sozialen Arbeitmarbeit gestaltet werden kann. Wir beziehen uns dabei auf keine spezifische Form, sondern favorisieren eine an systemisch-lösungsorientierten Grundhaltungen ausgerichtete Arbeit mit dem Genogramm, welche den jeweiligen Aufträgen, Zielen, Interessen und Bedürfnislagen der Kooperationspartner gerecht
发表于 2025-3-31 19:13:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 21:40:50 | 显示全部楼层
Borzoo Bonakdarpour,Cesar Sanchez,Gerardo Schneiderby the educator-researcher in teaching diverse cohorts in Australian university contexts are outlined. The strategies and activities implemented to ameliorate these are described. The chapter then presents the findings of this theoretically informed pedagogical investigation. Finally, implications o
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 17:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表