找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Stärkung der Lernkultur in Unternehmen; Entdeckung von Poten Alexander V. Steckelberg Book 2011 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbad

[复制链接]
查看: 25248|回复: 36
发表于 2025-3-21 19:08:02 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen
副标题Entdeckung von Poten
编辑Alexander V. Steckelberg
视频video
图书封面Titlebook: Stärkung der Lernkultur in Unternehmen; Entdeckung von Poten Alexander V. Steckelberg Book 2011 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbad
描述Aufbau, Stärkung und Entwicklung der Lernkultur ist eine der zentralen Führungsaufgaben in jedem modernen Unternehmen. Alexander V. Steckelberg erstellt einen Kriterienkatalog, der eine konkrete Orientierungshilfe für die Unternehmen darstellt, die ihre Lernkultur in die Richtung einer modernen, starken und lebendigen Lernkultur entwickeln wollen. Er arbeitet die Potenziale des Project Management Body of Knowledge (PMBOK®) zur Stärkung der Lernkultur in Unternehmen heraus und stellt ein Kompendium von Ideen, Strategien, Methoden, Techniken und Tools zusammen, die effektiv für die Entwicklung und Stärkung der Lernkultur eingesetzt werden können.
出版日期Book 2011
关键词Organisation; Organisationsentwicklung; Personalentwicklung; Projektmanagement; Unternehmenskultur
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-6655-1
isbn_softcover978-3-8349-2734-7
isbn_ebook978-3-8349-6655-1
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011
The information of publication is updating

书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen影响因子(影响力)




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen网络公开度




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen网络公开度学科排名




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen被引频次




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen被引频次学科排名




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen年度引用




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen年度引用学科排名




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen读者反馈




书目名称Stärkung der Lernkultur in Unternehmen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:27:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:53:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:17:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:06:52 | 显示全部楼层
successful appeal cases, a further discernable voice exists that straddles the academic and campaigning spheres, coalescing around a central concept of compliance with enacted human rights. To be sure, from the perspective constructed here, human rights can be viewed as inherent to governmentality,
发表于 2025-3-22 13:45:57 | 显示全部楼层
serve as “glue” to bind all these diverse groups and interests together. The ubiquitous presence of the “ethnic dimensions” of modern Kenyan politics makes governance even more complicated. This “crisis of governance” is not unique to Kenya; it is, indeed, symptomatic of all postcolonial societies.
发表于 2025-3-22 20:27:55 | 显示全部楼层
Alexander V. Steckelbergf exposing mid-level career officers with concepts that serve to challenge the received professional worldview. The primary implication offered is that these leaders are being encouraged to reconsider key aspects of social construction particularly regarding power, social privilege and the reproduct
发表于 2025-3-22 23:07:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:09:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:08:55 | 显示全部楼层
was confirmed by a prison governor and broadcast as accurate on several occasions by the British Broadcasting Company (BBC) (The Portia Campaign, 2006; Watkins, 2001). More recently, it was confirmed by a senior representative from the Parole Board in a ‘Chatham House Rules’. meeting with the organ
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-6 03:36
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表