找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Strategic Marketing; Market-Oriented Corp Torsten Tomczak,Sven Reinecke,Alfred Kuss Textbook 20181st edition Springer Fachmedien Wiesbaden

[复制链接]
楼主: quick-relievers
发表于 2025-3-23 13:21:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:53:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:16:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:26:07 | 显示全部楼层
Torsten Tomczak,Sven Reinecke,Alfred Kussr Systeme erläutert. Der Vorsteuerungsentwurf kann mit dieser Normalform wesentlich einfacher dargestellt werden als bisher. Die mit diesem Modell beschriebene Nulldynamik stellt die interne Bewegung dar, durch die lineare Systeme den Übertragungsweg vom Eingang zum Ausgang für ausgewählte Frequenze
发表于 2025-3-24 04:45:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 06:31:29 | 显示全部楼层
Market-oriented Business Unit Planning,This chapter explains the various interdependencies between market-oriented company planning, market-oriented business unit planning and marketing mix planning.
发表于 2025-3-24 14:45:34 | 显示全部楼层
Torsten Tomczak,Sven Reinecke,Alfred KussThe complete process of marketing planning at a glance.With numerous practical examples and case reports.Concise and easy to understand.Includes supplementary material:
发表于 2025-3-24 17:08:12 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/s/image/878760.jpg
发表于 2025-3-24 22:03:19 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-658-18417-9Marketing; Marketing Mix; Marketingcontrolling; Marketingmanagement; Business Unit Planning; Corporate Pl
发表于 2025-3-25 00:58:31 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 04:17
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表