用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Strafrecht Allgemeiner Teil; Personale Straftatle Georg Freund Textbook 19981st edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1998 Fahrlässigke

[复制链接]
查看: 8131|回复: 48
发表于 2025-3-21 18:03:17 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil
副标题Personale Straftatle
编辑Georg Freund
视频video
概述Verständlich und nachvollziehbar geschrieben, völlig neuer Ansatz, enthält examensrelevanten Stoff.
图书封面Titlebook: Strafrecht Allgemeiner Teil; Personale Straftatle Georg Freund Textbook 19981st edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1998 Fahrlässigke
描述Dieses kompakte Lehrbuch setzt einen neuen Akzent in der Ausbildungsliteratur. Der Autor geht von einem tatbestandsspezifischen personalen Fehlverhalten aus, um das Vorliegen einer Straftat zu erklären und zu begründen. So erhalten auch weitere Sanktionserfordernisse - wie etwa tatbestandsmäßige Fehlverhaltensfolgen - klare Konturen. Es erfaßt im Kern den examensrelevanten Stoff der Lehre von der Straftat und ist für eine vertiefte Auseinandersetzung und die Examensvorbereitung gleichermaßen geeignet. Besonderer Wert ist auf das Verständnis der sachlichen Probleme gelegt, die in einen nachvollziehbaren systematischen Begründungszusammenhang gestellt sind.
出版日期Textbook 19981st edition
关键词Fahrlässigkeit; Fahrlässigkeitsdelikt; Rechtfertigung; Rücktritt; Rücktritt vom Versuch; Strafrecht; Straf
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-662-10076-9
isbn_ebook978-3-662-10076-9
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 1998
The information of publication is updating

书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil影响因子(影响力)




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil影响因子(影响力)学科排名




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil网络公开度




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil网络公开度学科排名




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil被引频次




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil被引频次学科排名




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil年度引用




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil年度引用学科排名




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil读者反馈




书目名称Strafrecht Allgemeiner Teil读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:06:29 | 显示全部楼层
Georg Freund. The analysis shows how these paradigms, through their use of pedagogical terminologies, represent the child as a learner who engages in the process of pedagogical decision-making. We categorize these educational paradigms into the four broad clusters of modern, constructivist, postmodern, and crit
发表于 2025-3-22 03:08:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:54:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:58:35 | 显示全部楼层
Georg Freundw intellectual pathways for theoretical and cultural knowledRecognizing the various ecological contexts that support children’s development while amplifying voices from across the globe, this book challenges narrow interpretations of quality and best practice.  Each author offers a unique perspectiv
发表于 2025-3-22 15:07:31 | 显示全部楼层
Georg Freundiences of preschoolers who are not enrolled in any type of out-of-home care but instead are cared for by their parents remain under-researched. In fact, although there is scarce literature on time-use, that is on the number of hours mothers and/or fathers may spend with their children, we know littl
发表于 2025-3-22 20:36:10 | 显示全部楼层
Georg Freund. The analysis shows how these paradigms, through their use of pedagogical terminologies, represent the child as a learner who engages in the process of pedagogical decision-making. We categorize these educational paradigms into the four broad clusters of modern, constructivist, postmodern, and crit
发表于 2025-3-22 23:25:05 | 显示全部楼层
Georg Freundaborate under the auspices of the Organisation of Eastern Caribbean States (OECS) on issues such as economic and education harmonisation and integration. The current OECS Education Sector Strategy 2012–2021 lists seven strategic imperatives for the region using the tagline “Every Learner Succeeds”.
发表于 2025-3-23 01:48:44 | 显示全部楼层
Georg Freundgly diverse, the demographic composition of students and teachers continues to be culturally incongruent (Easton-Brooks, 2019; Rogers-Ard, 2012). Green (2015) projected that 55% of students would be students of color by 2020; however, close to 82% of teachers are White females, while only 12% are Bl
发表于 2025-3-23 07:21:15 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-9 09:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表