找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Soundscape Ecology; Principles, Patterns Almo Farina Book 2014 Springer Science+Business Media Dordrecht 2014 Animal communication.Bioacous

[复制链接]
查看: 25361|回复: 47
发表于 2025-3-21 17:32:41 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Soundscape Ecology
副标题Principles, Patterns
编辑Almo Farina
视频video
概述First handbook on soundscape ecology for a graduate course in advanced landscape ecology.Integration between soundscape and landscape principles.Application of the soundscape ecology to nature conserv
图书封面Titlebook: Soundscape Ecology; Principles, Patterns Almo Farina Book 2014 Springer Science+Business Media Dordrecht 2014 Animal communication.Bioacous
描述.Soundscape Ecology. represents a new branch of ecology and it is the result of the integration of different disciplines like Landscape ecology, Bioacoustics, Acoustic ecology, Biosemiotics, etc. The soundscape that is the object of this discipline, is defined as the acoustic context resulting from natural and human originated sounds and it is considered a relevant environmental proxy for animal and human life..With .Soundscape Ecology. Almo Farina means to offer a new cultural tool to investigate a partially explored component of the environmental complexity. For this he intends to set the principles of this new discipline, to delineate the epistemic domain  in which to develop new ideas and theories and to describe the necessary integration with all the other ecological/environmental disciplines..The book is organized in ten chapters. The first two chapters delineate principles and theory of soundscape ecology. Chapters three and four describe the bioacoustic and communication theories. Chapter five is devoted to the human dimension of soundscape.  Chapters six to eight regard the major sonic patterns like noise, choruses and vibrations. Chapter nine is devoted to the methods in
出版日期Book 2014
关键词Animal communication; Bioacoustics; Human sonic context; Landscape ecology; Soundscape ecology
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-007-7374-5
isbn_softcover978-94-024-0058-8
isbn_ebook978-94-007-7374-5
copyrightSpringer Science+Business Media Dordrecht 2014
The information of publication is updating

书目名称Soundscape Ecology影响因子(影响力)




书目名称Soundscape Ecology影响因子(影响力)学科排名




书目名称Soundscape Ecology网络公开度




书目名称Soundscape Ecology网络公开度学科排名




书目名称Soundscape Ecology被引频次




书目名称Soundscape Ecology被引频次学科排名




书目名称Soundscape Ecology年度引用




书目名称Soundscape Ecology年度引用学科排名




书目名称Soundscape Ecology读者反馈




书目名称Soundscape Ecology读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:56:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:44:53 | 显示全部楼层
Almo Farinain der Sekundarstufe II" widmet sich dem Stochastikunterricht in zweierlei Hinsicht: Zum einen beleuchtet er in konzentrierter Form den fachlichen Hintergrund, zum anderen präsentiert er einen nahezu vollständigen Überblick über didaktische Ansätze und Analysen zu diesem Thema. Dabei nimmt neben den
发表于 2025-3-22 06:06:56 | 显示全部楼层
Almo Farina Lern-, Verstehens-und Interaktionsprozesse; - die zielgeleitete Analyse, Konstruktion und Auswertung von Curricula, insbesondere die E- wicklung und Legitimation von Zielen, Inhalten und Methoden; - die Überbrückung der Kluft zwischen Fachwissenschaft und ihren Anwendungen einerseits und den schuli
发表于 2025-3-22 09:03:24 | 显示全部楼层
Almo Farina Lern-, Verstehens-und Interaktionsprozesse; - die zielgeleitete Analyse, Konstruktion und Auswertung von Curricula, insbesondere die E- wicklung und Legitimation von Zielen, Inhalten und Methoden; - die Überbrückung der Kluft zwischen Fachwissenschaft und ihren Anwendungen einerseits und den schuli
发表于 2025-3-22 15:00:03 | 显示全部楼层
Almo Farina zur Problem- und Anwendungsorientierung im Mathematikunterricht macht deutlich, daß es nicht darum geht, die Inhalte des Mathematikunterrichts radikal zu ändern, sondern darum, bekannte Inhalte unter veränderter Perspektive zu sehen, sie durch konkrete Sachverhalte und mathematische Modellierungen
发表于 2025-3-22 20:20:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:30:46 | 显示全部楼层
Almo Farina zur Problem- und Anwendungsorientierung im Mathematikunterricht macht deutlich, daß es nicht darum geht, die Inhalte des Mathematikunterrichts radikal zu ändern, sondern darum, bekannte Inhalte unter veränderter Perspektive zu sehen, sie durch konkrete Sachverhalte und mathematische Modellierungen
发表于 2025-3-23 03:26:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:08:37 | 显示全部楼层
Almo Farinaer unter „problemorientiertem Unterricht“ verstehen, ist groß. Die Vorstellungen reichen von einer eng geführten und lehrerzentrierten Unterrichtsstunde zum Problem „Anstieg der Parabeltangente“ bis hin zu einem mehrwöchigen Unterrichtsprojekt, in dem sich Schüler in vielfältiger Weise mit der Geome
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 16:59
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表