找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten; H.E. van der Horst,N.J. de Wit Book 2017Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 201

[复制链接]
查看: 6093|回复: 59
发表于 2025-3-21 19:47:31 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten
编辑H.E. van der Horst,N.J. de Wit
视频video
概述Praktisch bij onderzoek van moeilijk te diagnosticeren klachten.Herkenning van ziektebeelden.Handreiking in het contact met patiënten die zich onbegrepen voelen.Includes supplementary material:
丛书名称Praktische huisartsgeneeskunde
图书封面Titlebook: Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten;  H.E. van der Horst,N.J. de Wit Book 2017Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 201
描述Deze titel heeft tot doel de huisarts (in opleiding) een praktisch handvat te bieden bij het herkennen en mogelijk behandelen van onverklaarde klachten. Minstens een derde van de nieuwe patiënten van curatieve artsen zijn mensen met somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijke klachten (SOLK).Te denken valt aan patiënten met somatische aandoeningen die meer klachten hebben dan we kunnen begrijpen op grond van het ziekteproces en ook de mensen die zich verenigen in groepen met zelfverklaarde ziektes en syndromen. Het is een spectrum lopend van de puber die iets geks voelt in zijn buik en gerustgesteld kan worden tijdens een eenmalig bezoek aan de huisarts tot de patiënt met een hypochondrie of een andere ernstige psychiatrische ziekte.
出版日期Book 2017Latest edition
关键词onverklaarde lichamelijk klachten; psychosomatiek; hypochondrie; psychiatrische stoornissen; migranten
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-0639-8
isbn_ebook978-90-368-0639-8Series ISSN 1567-7672 Series E-ISSN 2542-4998
issn_series 1567-7672
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2017
The information of publication is updating

书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten影响因子(影响力)




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten影响因子(影响力)学科排名




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten网络公开度




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten网络公开度学科排名




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten被引频次




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten被引频次学科排名




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten年度引用




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten年度引用学科排名




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten读者反馈




书目名称Somatisch Onvoldoende verklaarde Lichamelijke Klachten读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:09:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:44:57 | 显示全部楼层
T. C. olde Hartman,P. L. B. J. Lucassenus studies using ethnographic methodologies have been undertaken, observing and analysing the specific and unique practices of organizations: for example the practice of safety on a construction side (Gherardi/Nicolini 2000), roofing of houses (Strati 2003), making of flutes (Cook/Yanow 1993), proce
发表于 2025-3-22 05:36:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:31:09 | 显示全部楼层
H. Woutersen-Kochhen Umsetzung der Methoden und typisch auftretende Problemfelder skizziert. Zudem wird auch die Sichtweise der Studierenden auf den Einsatz der beiden Lehrmethoden fokussiert. Peer Instruction und Just-in-Time Teaching regen Studierende dazu an, sich aktiv an der Lehre zu beteiligen, was ein typisch
发表于 2025-3-22 16:30:59 | 显示全部楼层
A. Weilandtimmungen, andererseits aber auch in der Anonymität für die Teilnehmerinnen und Teilnehmer, sodass häufig bestehende Hemmschwellen der Studierenden, sich aktiv einzubringen, reduziert werden. Schließlich können CRS zusätzlich wirkungsvoll mit vielen anderen Methoden aus der Hochschullehre verknüpft
发表于 2025-3-22 20:27:39 | 显示全部楼层
I. A. Arnoldhen Umsetzung der Methoden und typisch auftretende Problemfelder skizziert. Zudem wird auch die Sichtweise der Studierenden auf den Einsatz der beiden Lehrmethoden fokussiert. Peer Instruction und Just-in-Time Teaching regen Studierende dazu an, sich aktiv an der Lehre zu beteiligen, was ein typisch
发表于 2025-3-23 00:02:11 | 显示全部楼层
G. J. B. Hurenkamp Frey verbunden. Das Kapitel bietet Lehrenden und Lehre-Interessierten so einen vielfältig einsetzbaren Rahmen, der neben psychologischem Hintergrundwissen praktische Tipps und Hilfestellungen gibt, um Studierende zu motivieren und Lehr-Lernerfolg zu fördern.
发表于 2025-3-23 03:43:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:13:05 | 显示全部楼层
M. A. van Bokhoven Aufgaben sind die Gütekriterien qualitativer Forschung zu berücksichtigen. Dabei muss auch die Interrater-Reliabilität sichergestellt werden, indem ermittelt wird, wie einig sich zwei unabhängige Codierer bei der Zuordnung von Antworten zu Kategorien sind. Weitere Gütekriterien sind Reliabilität un
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 05:04
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表