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Titlebook: Social Media Marketing und -Management im Tourismus; Thomas Hinterholzer,Mario Jooss Textbook 2013 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2013

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楼主: Malinger
发表于 2025-3-25 04:58:20 | 显示全部楼层
Textbook 2013ei der Darstellung des Phänomens Social Media in der Betriebswirtschaft dar, da darin erstmals ein ganzheitlicher deduktiv aufgebauter Ansatz der Begriffslehre entwickelt wurde. Gleichzeitig hat der Leser die Möglichkeit, sich zu diesem spannenden Bereich anhand einer Vielzahl an Beispielen aus der
发表于 2025-3-25 09:30:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:15:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:20:43 | 显示全部楼层
Thomas Hinterholzer ,Mario Joosstle offers a comprehensive roadmap and range of solutions to common challenges in the complex and changing Academic Medical Center (AMC) and health care organization.  Fully updated from the very well-received first edition and including new chapters, this concise handbook offers a guide for persona
发表于 2025-3-25 21:05:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:55:38 | 显示全部楼层
Thomas Hinterholzer,Mario Joosso responsible leadership faced by African businesses and gov.To effectively deliver sustainable management in practice for Africa, we need responsible leadership. We need to deepen our understanding of sustainability in the unique socio-political and economic context of the continent. The roles of v
发表于 2025-3-26 04:31:39 | 显示全部楼层
Thomas Hinterholzer,Mario Joossbility in the unique socio-political and economic context of the continent. The roles of various actors across public, private and non-profit sectors as enablers of sustainable development need to be explored to understand the social, economic and environmental (SEE) trends in Africa and its emergin
发表于 2025-3-26 08:28:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:11:51 | 显示全部楼层
Darstellung der Online-(inkl. der Social-Software-)Nutzung im Tourismus,Vorliegendes Kapitel soll den Stellenwert des Internets für den Tourismus im Allgemeinen beleuchten und danach speziell den Status quo der derzeitigen anbieter- wie nachfragerseitigen Nutzung des Internets im Tourismus darstellen. Dies geschieht unter Zuhilfenahme aktuell verfügbarer quantitativer MAFO-Ergebnisse.
发表于 2025-3-26 20:51:06 | 显示全部楼层
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